پخش و توزیع ۲۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه یک

پخش و توزیع ۲۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه یک

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، علی اکبر مظفری شهردار منطقه یک اراک درخصوص رفع تجمع آب های سطحی در این منطقه گفت : پس از بازدیدهای میدانی مکرر به همراه عوامل اجرایی و عمرانی منطقه خصوصا در روزهایی که بارش باران موجب تجمع آب های سطحی در این منطقه گردیده بود ،موارد را یک به یک شناسایی ورسیدگی شد . وی افزود :تا کنون موفق شدیم در حد توان اجرایی و امکانات موجود دراین منطقه با اجرای جدول ، ایجاد کانال ، نهر و تسطیح و ریگلاژ ، آب های سطحی حاصل از بارش نزولات آسمانی را به سمت کانال ها و جداول هدایت کرده و به این صورت مشکل تجمع و آبگرفتگی را دراین منطقه حل و مرتفع سازیم .
از جمله موارد انجام شده و یا در حال اجرا توسط عوامل اجرایی منطقه یک شهرداری اراک اجرای جدول در زیر پل شهید بختیاری، ایجاد نهر آب با شیب مناسب در کمربند جنوبی ،تسطیح و ریگلاژ در پل محیط زیست ،اجرای جداول تک در کمربند شمالی
بازسازی و ترمیم کانال کوی امین ،اجرای جدول در پارکینگ کلانتری کوی صنعتی ،تعویض پل فلزی در بلوار فاطمیه، تعویض و ترمیم دال های بتنی بلوار کشاورز ،جرای جدول جنب مجتمع بازرگانی کوی مشاور ،مناسب سازی شیب جدول در کوی معلم جنب بانک مهر ،اجرای جدول در کوی صنعتی مجتمع صدا سیما ،ایجاد کانال در انتهای خیابان شهید آنجفی ،اجرای جدول روبروی کلانتری حافظیه و تعویض دریچه در ورودی بلوار کاظمی آشتیانی می باشد.
مظفری در ارتباط با پخش و توزیع ۲۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه یک اظهار داشت:در راستای رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی و با هدف رضایتمندی و ارایه خدمات صادقانه به شهروندان، عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت توسط اکیپ دستی منطقه در خیابان های اصلی و فرعی کوی فاطمیه اجرا شد . دراین عملیات حدود، ۲۰ تن آسفالت در معابر کوی فاطمیه پخش و توزیع گردید.
:
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات