عدم مدیریت اصولی پسماند تهدیدی جدی برای سلامت انسان هاست

عدم مدیریت اصولی پسماند تهدیدی جدی برای سلامت انسان هاست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: وضعیت آب شرب ، تهدیدات زیست محیطی سد سردشت، مدیریت پسماند و آخرین وضعیت سیستم تصفیه خانه های فاضلاب و آب شرب سردشت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی خالد بایزیدی گفت: این جلسه پیرامون بررسی مسایل و موضوعات محیط زیستی و همچنین پروژه های عمرانی همسو با ضوابط محیط زیست برگزار شد.

بایزیدی گفت: موسوی معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان، هیئت استانی را به سرپرستی معاونت امور عمرانی، ترافیک و حمل و نقل جاده ای استانداری همراهی می نمودند.

وی اظهار داشت: در این جلسه موضوعات مهمی از جمله وضعیت آب شرب ، تهدیدات زیست محیطی سد سردشت، مدیریت پسماند و آخرین وضعیت سیستم تصفیه خانه های فاضلاب و آب شرب این شهرستان طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بایزیدی افزود: در ادامه جلسه مطلبی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با تاکید بر پیگیری موضوعات مهم محیط زیستی از سوی شهرداران، بر حل و به نتیجه رسیدن هرچه سریعتر طرح جامع مدیریت پسماند شهرستانتاکید نمود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اضافه کرد: در ادامه برنامه آرامون معاون عمرانی استاندار نیز ضمن اشاره به مسایل مهم محیط زیست شهرستان گفت: سلامتی انسان ها برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و عدم مدیریت پسماند می تواند تهدیدی جدی برای سلامتی باشد و بر جدیت و پیگیری شهرداران در راستای حل موضوع پسماند و کاهش آلودگی ها تاکید نمود.

بایزیدی اضافه کرد: موسوی معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به موضوعات مهم زیست محیطی از جمله گرد و غبار، مدیریت پسماند و انواع آلودگی ها بر پیگیری و اهتمام مسئولان بر حل مشکلات زیست محیطی مهم و اساسی شهرستان تاکید نمود.

وی گفت : این جلسه با حضور معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک جاده ای ، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مدیران کل استانی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات