چهلمین جلسه کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و مقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهلمین جلسه کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و مقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهلمین جلسه کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و مقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهلمین جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس مسعود پاکی و با حضور مهندس عادل فتاحی و زلفعلی ابراهیمی اعضای کمیسیون ، پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا ، حسین حمیدی کارشناس معماری و شهرسازی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورا ، سلطانزاده کارشناس اداره املاک شهرداری ارومیه ، آب روشن کارشناس شهرداری منطقه یک ارومیه در تاریخ ۹۷/۹/۱۹ با دستور جلسه بررسی نامه های کمیسیون برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مهندس مسعود پاکی رئیس کمیسیون عمران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک ۱۹ آذر  تشکیل شورای انقلاب فرهنگی گفت: امروز موضوع عمران و آبادانی یکی از موضوعات مهم و اساسی است که در توسعه شهرها نقش بسزایی دارد و مردم نیز به این موضوع اهمیت بسیاری دارند .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: موضوع درخواست های شهروندان در جلسات کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و نمایندگان مردم در شورا نیز با تمام توان در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش می کند .

مهندس مسعود پاکی گفت: همانطور که مشاهده می شود شهر ارومیه نسبت به سالهای گذشته و از لحاظ عمران و آبادانی از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده است و این پیشرفت بدون همراهی و همکاری شهروندان با مدیریت شهری میسر نمی شد .

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: در چهلمین جلسه کمیسیون موضوع درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مصوبات پیشنهادی مطرح و به صحن شورا ارجاع داده شد .

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: موضوع طرح تفصیلی بلوار امام علی (ع) و پروژه پارک سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان مربوطه اداره املاک و شهرداری منطقه یک ارومیه گزارشات لازم را به کمیسیون ارائه نمودند .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات