رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد:

اختصاص ۵ هزار میلیارد به پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه

براساس مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه ۵ هزار میلیارد برای تکمیل پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه اختصاص یافته است این پروژه به طول ۴۲ کیلومتر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه دکترمحمدرضا علیزاده ؛ درباره آخرین وضعیت عملیات اجرایی کمربندی دوم شهر ارومیه، اظهار کرد: ۵ هزار میلیارد برای عملیات اجرایی کمربندی دوم شهر ارومیه از سوی شورای اسلامی شهر  تصویب شده است. این پروژه یکی از پروژه های بزرگ و زمان بر شهرداری ارومیه است.

وی گفت: طول کلی پروژه ۴۲ کیلومتر است که ۲۳ تقاطع غیرهمسطح را شامل می‌شود؛ میزان پیشرفت فاز اول پروژه حد فاصل جاده سرو تا جاده انهر بیش از ۴۵ درصد است و خاکبرداری فاز اول پروژه بیش از ۸۵ درصد در حدود ۲ میلیون متر مکعب انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه درخصوص علت کندی کار و زمان‌بر شدن پروژه کمربندی دوم ارومیه تصریح کرد: مشکل به وجود آمده در پروژه معارض دکل‌های برق ۱۲۳ کیلوولت دوبل شورکند بود که با همکاری مسئولان مقدمات کار انجام یافته و در صورت وصول نتیجه نسبت به جابجایی دکل های برق اقدام می شود و مطالعات مربوط به فاز دوم پروژه حد فاصل جاده انهر تا جاده بند پایان یافته و مطالعات تقاطع‌های غیرهمسطح در فاز دوم آغاز شده است.

دکتر علیزاده امامزاده در پایان خاطر نشان کرد: فاز سوم و چهارم پروژه کمربندی دوم ارومیه حد فاصل بین بند تا جاده اشنویه و جاده اشنویه تا جاده سرو در حال حاضر در دست مطالعه و مسیریابی است تا طرح عمرانی آن به زودی آغاز شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات