حسین بخشایشی عضو هیئت رئیسه  شورای اسلامی شهر ارومیه :

حسین بخشایشی عضو هیئت رئیسه  شورای اسلامی شهر ارومیه :

حسین بخشایشی عضو هیئت رئیسه  شورای اسلامی شهر ارومیه :

سازمان‌ها موظفند در راستای اجرایی برنامه‌های ارومیه ۲۰۲۰ همکاری کنند

سند چشم‌انداز ارومیه ۲۰۲۰ در راستای توسعه گردشگری و احیای ظرفیت‌های توریستی کلانشهر و ایجاد اشتغال زایی برای شهروندان ازسوی شورای اسلامی شهر ارومیه طرح و تدوین شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی ؛ درباره طرح شورای اسلامی شهر ارومیه با عنوان ارومیه ۲۰۲۰ اظهار کرد: سند چشم‌انداز ارومیه ۲۰۲۰ در راستای توسعه گردشگری و احیای ظرفیت‌های توریستی کلانشهر و ایجاد اشتغال زایی برای شهروندان ازسوی شورای اسلامی شهر ارومیه طرح و تدوین شده است.

وی افزود: دبیرخانه ستاد ارومیه ۲۰۲۰ تشکیل و دبیر اجرایی این کمیته نیز تعیین شده است. اکنون این دبیرخانه برای اجرایی کردن اهدافش نیازمند همکاری تمام سازمان‌ها است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص معرفی و شناساندن ارومیه به جهانیان تاکید کرد: از تمامی اندیشمندان، متقکران، اساتید و دانشجویان با مطرح نمودن این موضوع خواسته شده تا در این راستا از جهت فکری و ایده تلاش سازند تا همانگونه که شهر تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت جهان اسلام معرفی می شود بتوانیم به معرفی شهر ارومیه آنگونه که لایق است براساس ظرفیت های شهر بپردازیم.

وی در ادامه افزود: تا اکنون ارومیه را به عنوان شهر گردشگر بین الملل معرفی کنیم البته این موضوع هنوز قطعی نشده است و امکان دارد با عناوین دیگری همچون ارومیه شهر رنگین کمان اقوام و یا ارومیه دروازه شرق به غرب استفاده شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش برای ایجاد زیر ساخت ها در شهر ارومیه هستیم تا بتوانیم در سال ۲۰۲۰ نمود و چهره منحصری از شهرمان به جهانیان داشته باشیم.

منبع : پایگاه خبری باریش

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات