ساماندهی خطوط اتوبوس به لحاظ ظرفیت مسافر و درآمد

ساماندهی خطوط اتوبوس به لحاظ ظرفیت مسافر و درآمد





مجید استاد کاظمی در ای رابطه اظهار کرد: درجه بندی خطوط به منظور برخورداری عادلانه اتوبوسرانان از یارانه دولتی پرداخت شده از سوی وزارت کشور، انجام می شود.

وی افزود: در جلسه ای که باحضور مدیران عامل شرکت های بخش خصوصی طرف قرارداد سازمان در بخش ناوگان اتوبوسرانی و جمعی از معاونین و مدیران وقائم مقام سازمان در دفتر معاونت حمل و نقل بار و مسافر برگزار شد پس از بررسی و تبادل نظر، خطوط سازمان به لحاظ ظرفیت مسافر و درآمد روزانه در ۴ درجه تعیین و ساماندهی شدند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج، عنوان کرد: مصوبات این جلسه ملاک سازمان برای توزیع یارانه حمل و نقل عمومی بین اتوبوسرانان بخش خصوصی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاظر بیش از ۵۳۰ دستگاه اتوبوس و میدل‌باس فعال در بخش خصوصی و بخش ملکی سازمان مشغول به کار هستند، گفت: به دلیل عدم پرداخت یارانه های دولتی طی ۳ سال گذشته تا کنون، مشکلات عدیده‌ای در تامین هزینه های تعمیر و نگهداری، متوجه ناوگان اتوبوسرانی بوده است که امیدواریم با توجه بیشتر دولت به موضوع حمل و نقل عمومی و فایق آمدن بر مشکلات پیش رو شاهد خدمات رسانی بهتری به شهروندان عزیز باشیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات