روزانه سه نفر در تصادفات رانندگی خراسان رضوی جان می‌بازند

روزانه سه نفر در تصادفات رانندگی خراسان رضوی جان می‌بازند

روزانه سه نفر در تصادفات رانندگی خراسان رضوی جان می‌بازند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با وجود کاهش سالانه تلفات ناشی از تصادفات در این استان روزانه سه نفر در جریان سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ ابراهیم قربانزاده امروز در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس راه خراسان رضوی افزود: تصادفات رانندگی در جهان سالانه حدود ۲۵ میلیون قربانی می‌گیرد و با وجود اقدامات گسترده و پیشگیرانه دستگاهای دخیل در این حوزه روزانه ۴۵ نفر در ایران جان خود را در حوادث رانندگی از دست می‌دهند.
وی به آغاز فصل زمستان و طرح ملی و زمستانی پلیس راه در کشور اشاره و بیان کرد: بر اساس دستورالعملهای این طرح و شرایط جاده‌های باغچه - نیشابور، مشهد - کلات، درگز- قوچان، باغچه - تربت حیدریه و بردسکن - سبزوار نیروهای پلیس راه خراسان رضوی به ترتیب در پنج راهدارخانه ابرش، گوجگی، تیوان، رباط سنگ و البلاغ در سطح جاده های استقرار خواهند داشت.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: این طرح در ۱۳ مرحله هفت روزه با استفاده از ۱۱۰ تیم گشت روزانه زیر نظر چهار تیم در سطح استان مدیریت می‌شود.
وی نظارت بر اجرای قوانین در جاده و اعمال قانون بر رانندگان متخلف، کنترل تجهیزات زمستانی ناوگان عمومی بار و مسافر، استقرار در نقاط سردسیر و برفگیر و همکاری با اکیپهای راهداری و امدادی، روانسازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در زمان بارش باران و برف را از مهمترین اهداف این طرح اعلام کرد.
وی گفت: انسداد راهها در مواقع خاص و کمک‌رسانی به مردم و خودروهای گرفتار در برف و کولاک، تسریع و تسهیل فعالیت نیروهای امدادی در این مواقع و شتاب در رسیدگی به تصادفات در نقاط برف گیر از دیگر ماموریتهای مهم طرح زمستانی پلیس راه هستند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات