موظف به پاسخگویی به شهروندان هستیم/ اجرای بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای شهر

موظف به پاسخگویی به شهروندان هستیم/ اجرای بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای شهر

موظف به پاسخگویی به شهروندان هستیم/ اجرای بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای شهر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد یوسف پیروی امروز با حضور در مرکز ارتباط مردمی شهرداری مشهد ۱۳۷، پاسخگوی سوالات شهروندان  مشهدی بود که در پایان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در حوزه مدیریت شهری موظف به پاسخگویی به شهروندان و پیگیری مشکلات آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه مردم توقعات زیادی از مدیریت شهری ندارند، افزود: طبیعی است شهروندانی که عوارض و حقوقات شهرداری را پرداخت می‌کنند توقع خدمات مناسب هم داشته باشند.

پیروی بیان کرد: شهرداری مشهد تمام اولویت خود را برای جلوگیری از هرگونه مشکل و وقفه‌ای در امور شهری گذاشته است اما شرایط مالی پیچیده سبب شده برخی پروژه‌ها با کندی به کار خود ادامه دهند اما با توجه به بودجه سال ۹۸ و برنامه عملیاتی میان‌مدت و همچنین لایحه شهرداری بابت تعدیل در نرخ ارز به پیمانکاران برای ادامه کار کمک خوبی می‌شود و سرعت پروژه‌های عمرانی در سال ۹۸ با شدت و سرعت بیشتری نسبت به امسال به کار خود ادامه می‌دهند و شاهد خدمات‌رسانی بهتری خواهیم بود.

مدیر نظارت عالیه و ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری در مرکز ۱۳۷، فرصتی برای دریافت مشکلات مردم و بعد در طی روزهای آینده پیگیری این مشکلات است و علاوه بر استقبال و اعتقاد به پاسخگویی به شهروندان به نظر من نه‌تنها  این مهم باید باقوت بیشتری ادامه یابد بلکه باید با شفافیت و صداقت بیشتری نیز همراه باشد.

وی در مورد در نحوه اجرا و صحت اجرای مصوبات شورای شهر مشهد نیز تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات شوری‌ای شهر مشهد اجرایی شده و تعداد اندکی از مصوباتی که برای نمونه در اجرا مشکل داشته و یا از سوی شورای حل اختلاف استان متوقف و ابطال‌شده‌اند، اجرایی نشده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات