در مدیریت شهری پنجم، معلولان تصمیم ساز حوزه خود هستند

در مدیریت شهری پنجم، معلولان تصمیم ساز حوزه خود هستند

در مدیریت شهری پنجم، معلولان تصمیم ساز حوزه خود هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، فرشته تنهایی در جلسه بررسی «مشهد؛ شهر دوست دار کودک» و «مشهد؛ شهر دوست دار معلولان» که با حضور نماینده ویژه یونیسف در ایران و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در محل سالن جلسات شورای شهر برگزار شد، اظهارکرد: رویکرد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد و به تبع آن تیم مدیریت شهری، توجه به قشر معلول است و در این جهت اقدامات ارزنده ای نیز در طی یک سال اخیر برداشته شده است.

وی با بیان این که به عنوان یک معلول در این شهر، اتفاقات و اقدامات انجام شده در طی یک سال اخیر را مشاهده می کنم، افزود: در حال حاضر در پنجمین دوره مدیریت شهری، معلولان و توان یابان این فرصت را پیدا کرده اند که خود تصمیم گیر و تصمیم ساز برای شهرشان باشند که این موضوع جای قدردانی دارد.

این فعال جامعه معلولان با اشاره به اینکه یکی از اولولیت‌های شورای پنجم وضعیت مناسب‌سازی شهری و برابر سازی فرصت‌ها برای همه افراد است، گفت: این کار احترام به شان و آزادی افراد است و از دغدغه‌های اصلی شورا محسوب می‌گردد.

وی با بیان اینکه برای این منظور باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد، اضافه کرد: اجرای این مهم تنها بر دوش شهرداری نیست. بلکه نهضتی است که باید راه اندازی شود و همه خود را در برابر آن مسئول بدانند.

تنهایی خاطرنشان کرد: شهرداری در عین حال در چارچوب وظایف خود به معلولان خدمات می‌دهد و تلاش می‌کند ظرفیت‌های جدید ارائه کند تا شهر مشهد را شهری برای همگان کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات