تعامل شهرداری با پلیس راهور برای افزایش محوریت انسان در شهر

تعامل شهرداری با پلیس راهور برای افزایش محوریت انسان در شهر


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس حسین آرگیو در دیدار با فرمانده پلیس راهور استان فارس با اشاره به اهداف مشترک مسئولان در ارائه خدمات مناسب به شهروندان افزود: استقرار مدیریت یکپارچه نیازمند طی مراحل قانونی و زمان بر است.
وی با تصریح بر اینکه قانون حدود وظایف دستگاه های مختلف را تعیین می کند که این امکان را به ما می دهد با تعامل بدون عنوان یکپارچگی مدیریت یا مدیریت واحد شهری گام برداریم، گفت: آماده هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه های مختلف برای خدمت به شهروندان هستیم و در یک سال گذشته نیز این موضوع به اثبات رسیده است.
مهندس آرگیو در ادامه ضمن قدردانی از همکاری پلیس راهور فارس و شیراز در اجرای پروژه ها اظهار داشت: در روزهای منتهی به پایان سال حجم کار عمرانی در برخی پروژه ها در کنار آسفالت گسترده ی معابر را در برنامه داریم که عزم پلیس راهور برای همراهی بیش از پیش احساس می شود.
وی با بیان اینکه یک ماه بتن ریزی سنگین در مراحل پایانی پروژه ی تقاطع غیرهمسطح «مطهری-امیرکبیر-رحمت» برای به بهره برداری رساندن آن خواهیم داشت افزود: آسفالت و بهسازی معابر در آستانه نوروز در برنامه است که باید انجام شود.
معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز به پروژه های انسان محور مورد تاکید شورای اسلامی شهر و شهردار نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این پروژه ها حین انجام کار عمرانی و پس از آن برای اولویت دادن به عبور پیاده ی خانواده ها در معابر نمونه مانند حافظ، سعدی، خیام، رودکی، عفیف آباد و ... نیازمند همراهی پلیس محترم و دیگر نهادهای رسمی و مردمی است تا محوریت انسان در شهر ارتقا یابد. این پروژه ها در مراحل مختلف طراحی و تایید قرار دارند.
وی به برخی پروژه های عمرانی در حال اجرا مانند زیرگذرجنوبی علی بن حمزه (ع)، امتداد زیرگذر گلستان، چپگرد صدرا به شیراز، تقاطع باهنر-کمربندی، تقاطع مطهری-امیرکبیر-رحمت، تقاطع مهدیه-امیرکبیر، تقاطع شهید رودکی و ... اشاره کرد و افزود: همراهی بیش از پیش پلیس راهور را طلب می کنیم تا پروژه ها با ایمنی کامل اجرایی و به بهره برداری برسند.
رئیس پلیس راهور استان فارس نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت تعامل بین دستگاهی برای خدمت بهتر به شهروندان گفت: ایمنی شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی در تمام بخش ها است.
سرهنگ مصطفی عباسی با اشاره به امنیت تردد برای عابرین و خوروها در معابر مختلف شهری بر ایمن سازی کارگاه های پروژه های شهری تاکید کرد و افزود: شهروندان در شیراز شاهد اجرای پروژه های متعدد در نقاط مختلف شهر هستند که البته شهرداری شیراز نیز جوانب را برای بهبود کارها سنجیده است.
وی با بیان اینکه تعامل خوب شهرداری با پلیس راهور در جابجایی ترافیک و حفظ عرض معبر خوب بوده تصریح کرد: در آینده نیز بر اساس پروژه های شاخص شهرداری همکاری مناسب صورت خواهد گرفت.
رئیس پلیس راهور فارس با بیان اینکه اولویت پلیس حفظ ایمنی و امنیت شهروندان به ویژه عابرین در محورهای مختلف شهر است بیان کرد: اولویت انسان در عبور و مرور شهری بویژه در معابر نمونه و مرکزی شهر برای تحقق شهر انسان محور مورد توجه پلیس خواهد بود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات