شهردار و اعضای شورای شهر از قهرمان شیرازی ژیمناستیک کشور تجلیل کردند

شهردار و اعضای شورای شهر از قهرمان شیرازی ژیمناستیک کشور تجلیل کردند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، همچنین در این صحن طرح یک فوریتی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مبنی بر مساعدت به تیم‌های فوتبال فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز که در لیگ دسته یک کشور حضور دارند، تصویب شد. با تصویب این طرح و با هدف حمایت از ورزش شیراز، مقرر شد در فصل ۹۷- ۹۸ فوتبال کشور به هرکدام از تیم ها یک میلیارد ریال و به ازای هر پیروزی ۱۰۰میلیون ریال به عنوان پاداش اختصاص یابد.
اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با طرح مساعدت به تیم‌های فوتسال بانوان فارس که در رقابت های برتر کشوری حضور دارند (پارس آرا و پویندگان صنعت فجر) موافقت کردند. با تصویب این طرح و با رویکرد حمایت از ورزش حرفه ای، مقرر شد در فصل۹۷- ۹۸ به هرکدام از این تیم ها ۷۰۰ میلیون ریال و به ازای هر پیروزی ۷۰ میلیون ریال به عنوان پاداش از بودجه این شورا اختصاص یابد.
همچنین اعضای شورای شهر در پاسخ به ایراد هیئت تطبیق به مصوبه " امتیازات تشویقی نوسازی بافت های فرسوده، حق الزحمه و نحوه نظارت بر دفاتر تسهیلگری و خدمات نوسازی بافت های فرسوده" براین مصوبه اصرار و با یک فوریت طرح انحلال دفاتر تسهیلگری موافقت کردند. این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون شهرسازی و معماری داده شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات