تماشای رایگان دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و رعد پدافند دزفول

تماشای رایگان دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و رعد پدافند دزفول

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، محسن کریمی در خصوص چهارمین بازی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این دیدار پنجشنبه هفته جاری در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه در ساعت ۱۶ تاکید کرد: بنا بر درخواست هواداران و با توجه به اهمیت حمایت هواداران از تیم و برای ارج نهادن به حضور این عزیزان، پس از تبادل نظر با مدیران و مسوولان تیم و شخص شهردار محترم گرگان، مصوب شد برای بازی برابر رعد پدافند دزفول که در گرگان برگزار خواهد شد، بلیط فروشی انجام نشود.

قائم مقام شهردار گرگان تصریح کرد: بر این اساس هواداران میتوانند به صورت رایگان با حضور در سالن بازی را تماشاکرده و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

کریمی گفت: این دیدار همچنین از طریق سیمای مرکز گلستان به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

وی در خصوص میزان آمادگی بازیکنان برای حضور در این دیدار بیان کرد: خوشبختانه در تعطیلی حدود سه هفته‌ای لیگ برتر، تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت و هماهنگی خوبی بین بازیکنان تیم ایجاد شده و بازیکن خارجی تیم هم توانسته خود را با شرایط تیم هماهنگ کند.

قائم مقام شهردار گرگان تصریح کرد: در پیگیری‌هایی که انجام شد، سرمربی تیم و بازیکنان از وضعیت حاکم بر تیم رضایت دارند آنچه که از ظاهر تیم مشخص است تمام بازیکنان آماده و با انگیزه وارد میدان خواهند شد.

کریمی گفت: مدیریت تیم سعی کرده هر آنچه نیاز تیم است در اختیار بگذارد و از تمام توان موجود استفاده کردیم شرایط خوبی بر تیم حاکم باشد و امیدوارم این بازی و بازی‌های آینده تیم بسکتبال شهرداری گرگان همراه با پیروزی برای شهرداری باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات