اجرای طرح شهردار مدرسه

اجرای طرح شهردار مدرسه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، عباس رجبی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مرکز استان با اشاره به برگزاری جلسه مشترک معاونت خدمات شهری،  نمایندگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری  با آموزش و پرورش شهرستان ساری در زمینه اجرای طرح شهردار مدرسه اظهار داشت: این طرح در بلند مدت  نقش موثری در زمینه فرهنگسازی شهروندی و حوزه های اجتماعی خواهد داشت.

وی مشارکت دانش آموزان مدارس و ارائه آموزش های لازم به آنان در حوزه مدیریت شهری را مورد توجه قرار داد و افزود: در طرح شهردار مدرسه ، دانش آموزان ، مشارکت و همکاری در زمینه فعالیت های اجتماعی را آموز ش خواهند دید تا به عنوان نسل آینده و با یادگیری مهارتهای گوناگون فضای فرهنگی بهتر و موثرتری را برای شهر ساری به وجود آورند.

رجبی ادامه داد:  تیم مدیریت شهری با نیاز سنجی از شهروندان در زمینه های مسائل فرهنگی و اجتماعی شهر آموزش را در تمامی رده های سنی مدارس اجرایی خواهد کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح شهردار مدرسه ، ارتقاء سطح فرهنگ شهروندی را در نسل آینده شاهد باشیم.

شایان ذکر است ، در طرح شهردار مدرسه ، شورای دانش آموزی که منتخب دانش آموزان آن مدرسه می باشد ، از میان دانش آموزان داوطلب ، فردی را به عنوان شهردار مدرسه انتخاب کرده تا پیگیر برنامه های زیست محیطی و پسماند و حوزه اجتماعی آن مدرسه باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات