ابلاغ  شیوه نامه جدید پژوهشی شهرداری ساری و سازمانهای تابعه

ابلاغ شیوه نامه جدید پژوهشی شهرداری ساری و سازمانهای تابعه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، یاسر بهارفر مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری با گرامی داشت و تبریک هفته پژوهش و قدردانی از مهدی عبوری شهردار و اعضای کمسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر اظهار داشت:  با برگزاری بیش از ۲۰ جلسه و بالغ بر ۱۶۰۰ نفر ساعت بررسی کارشناسی داخلی ، بازنگری و اصلاح شیوه­نامه­ پژوهشی شهرداری با هدف ارتقاء کارایی، وحدت رویه، شفافیت فرآیند پژوهش در شهرداری و سازمانهای تابعه  اجرایی شد.

وی افزود: بر این اساس ، اداره طرح و برنامه شهرداری ساری ،  تدوین پیش­نویس جامع با لحاظ نمودن اسناد بالادستی و شیوه­نامه­های ابلاغی و مشابه را عملیاتی کرده است.

بهارفر استفاده از نظرات و پیشنهادات صاحب نظران و متخصصین را در تدوین این پیش نویس مورد توجه قرار داد و تصریح کرد:  با ارسال پیش نویس تنظیمی برای صاحب­نظران و متخصصین مجموعه ، دیدگاه های آنها نیز دریافت و  نتایج حاصله ارزیابی و مورد جمع­بندی نهایی قرار گرفت.

مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری ، اصلاح وظایف اعضاء شورای پژوهشی و کمیته­های راهبری، ساماندهی مدیریت ساز و کار پژوهش در سازمانهای تابعه، اصلاح فرآیند انجام پروژه­های پژوهشی و مراحل آن، تشریح وظایف افراد و واحدها به ویژه ناظرین علمی و بهره بردار، اصلاح شرایط قراردادهای مربوطه و نیز بازنگری در ضوابط مالی را از موارد بارز این شیوه نامه عنوان کرد و گفت: این شیوه نامه پس از بررسی و تصویب در کمیسیون طرح و برنامه شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده و با تایید و ابلاغ مهدی عبوری شهردار ساری جهت  اجرای مفاد آن به شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه  ارسال شد.

بهار فر افزود: اداره  طرح و برنامه  ضمن درج یک نسخه فایل این شیوه نامه در پورتال شهرداری ساری، اجرای اقدامات پژوهشی سال ۹۷ را بر اساس مفاد آن در دستور کار قرار داده است.

وی اولویتهای پژوهشی شهرداری و سازمانهای تابعه را مکاتبات صورت گرفته و درخواست های وارده دانست و ادامه داد: این اولویت ها پس از طرح و تصویب در شورای پژوهشی شهرداری و سازمانهای تابعه جهت آگاهی و بهره مندی پژوهشگران اعلام خواهد شد.

مدیر اداره طرح و برنامه شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و انجام طرح های پژوهشی ضمن مراجعه به آدرس پرتال شهرداری ساری ، حوزه طرح و برنامه ، از ساز و کار اقدامات و شیوه نامه مذکور بهره مند شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات