حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ،  راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات مهندسی به شهروندان زنجان  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی سازمان  ، دکتر دویران ریاست شورا به همراه سایر اعضای شورای شهر زنجان روز پنج شنبه  ۲۲  آذر ماه با دکتر نصیرا  رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و هیات مدیره و بازرسان  سازمان دیدار کردند .


دکتر دویران با اشاره به انتخاب اعضای  شورای اسلامی شهر زنجان و هیئت مدیره سازمان از فرآیند مبتنی بر دموکراسی اظهار کرد با تعامل سازنده بین شورا و سازمان نظام مهندسی، می توان بسیاری از مشکلات و دغدغه ها در خصوص نظام ساخت و ساز موجود را که به تنهایی توسط شورا و سازمان قابل حل نیست، سامان بخشید.
وی با اشاره به اینکه شورای فعلی شهر زنجان ترکیبی از افراد باتجربه و متخصص در حوزه های مختلف است، بر ضرورت تقویت ارتباط گروه های تخصصی سازمان نظام مهندسی با کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد و افزود : باید تیم های فنی از هر دو طرف جلسات مشترک برگزار کرده و برنامه ریزی های مدون تدوین و عملیاتی شود.

دکتر نصیرا ریاست سازمان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به  پتانسیل بالای علمی و فنی اعضای سازمان در هفت رشته مرتبط، تاکید کرد: این پتانسیل بزرگ می تواند چرخ دنده سرعت یافتن توسعه شهر و استان باشد . وی بر تعیین ساز و کار مناسب برای بهره گیری بهینه از این ظرفیت تاکید کرد و از اعضای شورای شهر خواست تا اعضای سازمان را همراه و همکار خود در مسیر پیش رو بداند .
ایشان اظهار داشت باید توجه داشت که شورای شهر از نظر اجتماعی دارای جایگاه ویژه ای است و شورا می تواند در سه نقش مدیریتی، هماهنگی و نظارتی با استفاده و دعوت از اشخاص متخصص و صاحب نظر در کمیسیون های تخصصی، زمینه های مساعد و مناسبی برای برنامه ریزی ها و ایجاد تحرک در بخش های مختلف امور شهری را فراهم کند و با پرهیزاز نگاه جزیره ای و منفعلانه با اقدامات مشترک نسبت به عملیاتی کردن ایده های مهم و مشترک اقدام نماید.
دکتر نصیرا با بیان اینکه برنامه های عملیاتی مهمی در هیئت مدیره دوره هشتم برنامه ریزی گردیده ، اظهار کرد: از اقدامات مهمی که آغاز شده الکترونیکی کردن نظارت مهندسان ، پیگیری اقامت غالب مهندسان در استان  و تلاش برای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور های همسایه می توان اشاره نمود .
همچنین در ادامه دیدار نیز اعضای شورا و سایر اعضای هیات مدیره سازمان به بیان دیدگاههای خود پرداختند .


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان یک انجمن در شهر زنجان می باشد

    نظرات