انتصاب مهران شیراوند به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران

انتصاب مهران شیراوند به سمت سرپرست سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران

مراسم معارفه مهران شیراوند سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران با حضور نصرتی معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و تواهن معاون عمرانی استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، دکتر نصرتی در این مراسم برای شیراوند در سمت جدید وی آرزوی موفقیت نمود و گفت: رسالت سازمان همیاری شهرداریهای استانها تقویت شهرداری های استان است و ضرورت دارد که این امرمهم درعمل تحقق یابد و اولویت نخست این سازمان ها باشد.

وی با بیان اینکه مطابق برنامه ریزی های به عمل آمده ارتباط این سازمان ها با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزایش خواهد یافت، افزود: باید نحوه پشتیبانی این سازمان ها از شهرداری ها بطور اصولی و با توجه به نیازهای شهرداری های هر استان صورت پذیرد.

نصرتی همچنین اضافه کرد: سازمان های همیاری برای حمایت از شهردای ها باید برای خود چشم‌انداز کاری تعریف و خط مشی‌ها و راهبردهای اساسی خود را مشخص نمایند.

وی با اشاره به وجود ظرفیت و تجربیات موجود در این سازمان ها در زمینه رفع مشکلات شهرداری ها و کمک به ایجاد درآمد برای آنها گفت: سعی میکنیم ضمن بررسی مسائل حوزه کاری آنها، زمینه بهره گیری شهرداریها از این ظرفیتها را درتعامل با استانها فراهم نماییم.

در این مراسم حکم استاندار تهران در خصوص انتصاب مهران شیراوند سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران به وی اعطاء شد.

شیراوند پیش از این در سمت رییس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور خدمت می کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان شهرداریها و دهیاریها

    منبع خبر

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها

    سازمان شهرداریها و دهیاریها یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات