شهردار و ریاست شورای شهر چناران طی پیامی از برگزار کنندگان «جشنواره لبو» و حضور گسترده مردم این شهر تقدیر کردند.

شهردار و ریاست شورای شهر چناران طی پیامی از برگزار کنندگان «جشنواره لبو» و حضور گسترده مردم این شهر تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر چناران، حسین سپهری و مهندس بارویی با صدور پیام مشترکی از مردم خونگرم و باصفای چناران، مسولین و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در برگزاری مراسم آیینی «جشنواره لبو» قدردانی کردند.
متن این پیام بدین شرح است:
سجده شکر بر آستان حضرت دوست بر خاک می نهیم که توفیق خدمتگزاری به مردمی خونگرم، مهربان و فهیم را بر ما در مجموعه شهرداری و شورای شهر عنایت فرموده است.
بهترین سلام ها و ارادت قلبی خود را به نمایندگی از کلیه اعضای محترم شورا و کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری به پیشگاه تمامی شما خوبان نثار و عرضه میداریم به پاس حضور سبز، پرشور و منسجم و منظم شما مردم نیک اندیش چناران.
بر خود فرض می‌دانیم تشکر فراوان داشته باشیم از کلیه مدیران خدوم و ادارات تابعه شان که در برگزاری «جشنواره لبو» مساعدت و مشارکت ویژه ایی داستند،بویژه سرپرست محترم فرمانداری، نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی، بسیجیان معزز، راهور شهری،میراث فرهنگی، آموزش و پرورش،فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان،جهاد کشاورزی، کارخانه قند، امور عشایری، گروه فرهیخته شهریاران، مدیران و دانش آموزان هنرستان‌های نجمه، حکمت و شاهد پسرانه.
از شما مردم نازنین و نیک اندیش سپاسگزاریم که از زمان شروع این جشنواره با حضور پرشور و منظم خویش یاریگر ما تا انتهای آن بودید.
ارادت خود را تقدیم می کنیم به شرکت کنندگان در این رویداد بی نظیر، هنرمندان فرهیخته و بانوان محترمی که با ذوق سلیقه مثال زدنی محصولات و آثار هنری خود را به شهروندانمان عرضه داشتند.
صمیمانه از همکاران همیشه در صحنه خود در مجموعه مدیریت شهری در قسمت‌های مختلف اداری و خدماتی عرض تشکر ویژه ای داریم به پاس تلاش‌هایی که از چند روز گذشته تا پاسی از شب و بعد از اتمام مراسم حضوری فعال و مثمر ثمر داشتند.
بی شک همراهی مردم و تعامل خوب دستگاههای مختلف در برگزاری «جشنواره لبو» انرژی ما را در امتداد این مسیر دو چندان نمود و رسالت ما را نیز در خدمت بی منت به ولی نعمتانمان مضاعف کرد.

الطافتان مستدام و چشمه مهرتان خروشان باد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات