بزرگترین دورهمی خانوادگی مردم چناران در «جشنواره لبو» برگزار گردید

بزرگترین دورهمی خانوادگی مردم چناران در «جشنواره لبو» برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، در آستانه شب یلدا، «جشنواره لبو» با حضور پرشور خانواده های چنارانی در محل سالن ورزشی تختی برگزار شد.
دکتر ابوالقاسم دشتی در همین ارتباط گفت: جشنواره مردمی لبو با مشارکت خوب فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، امور عشایری، کارخانه قند، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و همراهی خوب گروه «شهریاران جوان» توسط شهرداری و شورای اسلامی این شهر و با استقبال باشکوه مردم چناران به انجام رسید.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی و احیا آداب و رسوم کهن همراه با ترویج نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف مردم بود که در این برنامه با مشارکت خوب گروههای مردم نهاد و برخی از مدارس سطح شهر تحقق یافت.
ریس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر چناران با اشاره به برنامه های اجرا شده در این جشن، افزود: اجرای موسیقی پاپ و مقامی، شعر خوانی، برگزاری مسابقه بهترین فرآورده های لبو از جمله آیتم هایی بود که توسط هنرمندان و افراد باذوق همین شهر که از پتانسیل های هنری بالایی برخوردار هستند، انجام شد که با استقبال کم نظیر خانواده های چنارانی روبه گردید.
دکتر دشتی با بیان اینکه برای برگزاری این جشن از حدود دوماه پیش برنامه ریزی و کار تیمی انجام گرفت، از همکاری همه دستگاهها خصوصا فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت سپاه ‌و فرماندهی و نیروهای خدوم منطقه انتظامی شهرستان که از ابتدای برنامه تا پاسی از شب در تامین نظم و امنیت این مراسم تلاش ویژه ایی را از خود به نمایش گذاشتند، قدر دانی و تقدیر کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات