عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در حوزه ورزش/

عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در حوزه ورزش/

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، بهمن طیبی در دیدار با رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: خوشبختانه فعالیت‌های این سازمان بخصوص در عرصه ورزش بسیار قابل تقدیر است.

وی به نقش مهم مشارکت‌های مردمی در توسعه ورزش اشاره کرد و گفت: در هر عرصه‌ای و در هر اقدامی، حضور و مشارکت مردم نقش موثری دارد و به واقع اگر مشارکت‌های مردمی نباشد نمی‌توان به موفقیت مورد نظر دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: در این میدان بزرگ یعنی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، نقش جوانان و نوجوانان را نباید نادیده گرفت که خوشبختانه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در این عرصه پررنگ ظاهر شده است.

طیبی گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی همانند پیاده‌روی همگانی، مسابقات دوچرخه‌سواری، رالی خانوادگی و برنامه‌های متنوع دیگر که در کنار ورزش، باعث نزدیک‌تر شدن اعضای خانواده به یکدیگر خواهد شد، از برنامه‌های ارزشمندی است که انتظار داریم دستگاه‌های دیگر که وظایف فرهنگی و اجتماعی دارند نیز از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با اشاره به فعالیت این سازمان و شهرداری گرگان در عرصه ورزش حرفه‌ای گفت: حمایت از تیم بسکتبال گرگان که سال‌ها است با عنوان شهرداری گرگان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کند، نمونه دیگری از فعالیت‌های موفق این سازمان و شهرداری گرگان در عرصه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: خوشبختانه استعدادهای ورزشی فراوانی در استان گلستان وجود دارد و بی‌شک برگزاری این برنامه‌های ورزشی علاوه بر ایجاد انگیزه برای نسل جوان و نوجوان، باعث حفظ و پرورش استعداها خواهد شد.

طیبی بر آمادگی کامل اداره‌کل ورزش و جوانان برای همکاری‌های بیشتر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بر اساس اظهارات رییس سازمان رابطه خوبی بیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و هیات‌های استانی و شهرستان گرگان وجود دارد که این خبر بسیار خوبی است.

عملکرد مطلوب سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در حوزه ورزش/ مدال‌آوری ۳۳ ورزشکان گلستانی در المپیاد استعدادهای برتر

وی گفت: تمام هدف و نیت ما توسعه ورزش استان است و اگر در این راه سازمان‌های همسو همانند این سازمان ما را همراهی کنند به طور قطع با سرعت بیشتری به اهداف بزرگ دست خواهیم یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به موفقیت ۳۳ ورزشکار گلستانی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اشاره کرد و گفت: بدون شک مسابقات المپیاد که دوره سوم آن در استان گلستان برگزار شد نقش پررنگی در موفقیت این ورزشکاران در مسابقات کشوری داشته است.

طیبی بیان کرد: این مسابقات باعث ایجاد شور و نشاط و جنب و جوش بیشتر روسای ادارات ورزش، هیات‌های ورزشی، مربیان و خود ورزشکاران شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی هیات‌ها در این المپیاد نتایج قابل قبولی نداشته که علل آن باید بررسی شود و مسوولان هیات‌ها باید به جامعه ورزش پاسخگو باشند، گفت: ایجاد حس رقابت بهترین انگیزه برای ورزشکاران در رده‌های مختلف است تا علاوه بر ارتقا سطح کیفی و حرفه‌ای ورزشی خود، روحیه رقابت و مدال‌آوری را در خود بالا ببرند.

طیبی در پایان بیان کرد: امیدوارم با مشارکت تمامی دستگاه‌های موثر در حوزه ورزش و در حوزه جوانان، با توسعه ورزش، ضمن بالا بردن سطح کیفی ورزشی استان، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی به واسطه ورزش در استان گلستان باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات