فرهنگ سازی و آموزش شهروندی گام موثر در روان سازی ترافیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، به مناسبت ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل ، اولین همایش تجلیل از نمونه های شهروندی با موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی ، به همت سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ، اعضای شورای اسلامی شهر و  مدیران شهرداری ساری  برگزار شد.

در این مراسم حبیب باقری سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری و اعضای شورای اسلامی شهر از فعالیت های این سازمان گفت : فرهنگ سازی و آموزش در حوزه حمل و نقل و ترافیک و نیز  همکاری میان مسئولان مربوطه  و شهروندان در زمینه رعایت قوانین و ضوابط راهنمایی و رانندگی ، شهری با ترافیک روان را در پی دارد.

در ادامه این مراسم که با اجرای موسیقی سنتی و نیز پخش نماهنگی در حوزه ترافیک همراه بود ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران و کارشناسان حوزه ترافیک به ارائه نظرات خود در راستای استفاده از حمل و نقل عمومی و تاثیر آن در روان سازی ترافیک پرداختند.

شایان ذکر است در پایان ، از همیاران پلیس راهور ، نمونه های برتر شهروندی در حوزه حمل و نقل عمومی ، راهنمایی و رانندگی ، ترافیک و نیز کارکنان منتخب سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری تقدیر شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات