گزارش جلسات چهارم، پنجم و ششم هیات مدیره دوره چهارم سازمان

گزارش جلسات چهارم، پنجم و ششم هیات مدیره دوره چهارم سازمان

در چهارمین نشست رسمی هیات مدیره سازمان که عصر روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه ۹۷ ، با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اعلام رسمیت ریاست سازمان آغاز شد هیات مدیره با توجه به درخواست انجمن های تخصصی به منظور جا نمایی برای حضور در داخل سازمان و همچنین نیاز به تنظیم فضای برخی واحدهای سازمان به ویژه واحد های طبقه اول سازمان ، به بحث و بررسی موضوع پرداختند و بدین منظور جمعی از اعضای هیات مدیره جهت بررسی بیشتر و اعلام نتایج بررسی ها به هیات مدیره برگزیده شدند.

همچنین در این جلسه نامه های رسیده بررسی و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.



در خصوص صدور شناسنامه فنی و ملکی و مسایل پیرامون آن نیز هیات مدیره ضمن بحث و بررسی کارگروهی را برای بررسی بیشتر موضوع انتخاب کرد.

در این جلسه هیات مدیره با توجه به لزوم برگزاری انتخابات بازرسان دوره جدید با توجه به شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی روز چهارشنبه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷ را به عنوان زمان برگزاری انتخابات بازرسان سازمان تعیین کرد.



در پنجمین جلسه رسمی هیات مدیره سازمان که روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۹۷ در محل سالن جلسات هیات مدیره تشکیل شد، موضوع نامه های وارده همچون درخواست های تخفیف خدمات مهندسی و مکاتبات حقوقی مورد بررسی قرار گرفت و متناسب با هر موضوع تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

از اهم موضوعات مطرح در این جلسه موضع تشکیل کمیته پیگیری و وصول مطالبات سازمان بود که هیات مدیره کمیته ای ۵ نفره را بدین منظور انتخاب کرد.

ششمین جلسه رسمی هیات مدیره نیز روز دوشنبه  ۵ آذر ماه ۱۳۹۷ در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار شد.

در این جلسه هیات مدیره پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص شرایط و صلاحیت های نامزدهای سمت بازرسی سازمان، معرفی نامزدهای نهایی به مجمع سازمان را به هیات رییسه واگذار کردند.



همچنین در ادامه جلسه با توجه به ابلاغ نظام نامه اداره جلسات هیات مدیره سازمان، اعضای هیات مدیره ضمن بحث و بررسی در خصوص چگونگی اجرای دقیق این نظام نامه به ویژه معرفی کاندیداهای کمیته ها و کمیسیون ها و شیوه نامه حل اختلاف، فرصت یک هفته ای برای بررسی های لازم تعیین کردند.

هیات مدیره همچنین در خصوص رزرو سالن شهیدان نژاد فلاح برای برگزاری بزرگداشت روز مهندس که در سالهای گذشته با مشکلاتی همراه بود، مقرر کردند نسبت به رزرو این محل اقدامات لازم صورت گیرد.


لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات