درباره بنا

«الذی جعل لکم الارض فراشا و السماء بناء و انزل من السماء ماء فاخرج به من الثمرات رزقا لکم فلا تجعلو لله اندادا و انتم تعلمون» آیه ۲۲ سوره بقره

 

هدف بنانیوز:

در این عصر که با پیشرفت صنعت، زندگی افراد نیز صنعتی شده است و با توجه به سرعت به روز شدن اخبار، انتقال اطلاعات دقیق و سریع به مهندسان و یارانی که در صنعت ساختمان مشغول فعالیت می باشند از وظایف اصلی بنا نیوز محسوب می گردد. این سایت با گردآوری اهم اخبار صنعت ساختمان در زمینه های مختلف مهندسی عمران، معماری، شهرسازی ، مسکن و ... و با توجه به مقررات جمهوری اسلامی ایران و دوری از هر گونه دسته بندیهای رایج صنفی، تنها به انتشار اخباری اقدام می کند که صحت آنرا با توجه به بضاعت خود تشخیص داده است.

 

بنانیوز توسط کجا مدیریت می شود؟

پایگاه خبری – تحلیلی بنانیوز  توسطمجموعه سیویلیکا در مهر ماه سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نمود و در آذرماه ۱۳۸۹ همزمان با عید غدیر با نصب سیستم جدید مدیریت محتوی و استفاده از نیروهای متخصص حوزه خبری، وارد مرحله دوم فعالیت خود در حوزه صنعت ساخت و ساز گردید.

بنانیوز در کنار سایت نمایشگاه صنعت ساختمان ایران به ارائه اطلاعات در حوزه صنعت ساختمان می پردازد.

 

استفاده از اخبار بنا:

پایگاه خبری تحلیلی بنا، از آخرین تکنولوژی های نشر اخبار استفاده می کند لذا مدیران محترم سایتها و وبلاگ نویسان میتوانند آخرین اخبار صنعت ساختمان را از طریق سیستم های RSS از سایت بنا دریافت و به صورت خودکار در وبلاگ و یا وبسایتهای خود ارائه نمایند. لینک خروجی RSS در بالای تمام صفحات ارائه شده است. با مراجعه به هر بخش از منوهای اصلی، خروجی RSS اطلاعات و اخبار همان بخش را نمایش می دهد.

 

دریافت اخبار صنعت راه و ساختمان کشور به صورت خبرنامه

سایت بنانیوز دارای گروه خبری است که عضویت در آن رایگان می باشد و علاقه مندان می توانند با عضویت در آن آخرین اخبار حوزه مسکن و عمران کشور را به صورت روزانه از طریق ایمیل دریافت نمایند. برای عضویت به این صفحه مراجعه نمایید: http://groups.google.com/group/bananews

 

تبلیغات در بنانیوز:

به منظور درج آگهی در پایگاه بنانیوز لطفا بخش تبلیغات در بنا را ملاحظه نمایید.

 

ارتباط با بنا:

جهت ارتباط با ما می توانید از روشهای زیر استفاده کنید:

تماس تلفنی: ۰۲۱۸۸۰۰۸۰۴۴ و ۰۲۱۸۸۳۳۵۴۵۱ ، سرکار خانم کیانی، مدیر سایت بنا

آدرس ایمیل: info [at] BanaNews [dot] ir

آدرس پستی: تهران، خیابان کارگر شمالی، کوچه پنجم، پلاک ۳۶، واحد ۱۰ (طبقه چهارم) - انتشارات بوم سازه (سیویلیکا)

آدرس ایمیل: bananews.ir@gmail.com

ارسال اخبار جهت انتشار: برای ارسال اخبار از ایمیل فوق و یا فرم ارسال اخبار در منوی بالای سایت استفاده نمایید.

مجموعه مرتبط: نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران

    نظرات