در دیدار سرپرست آبفا روستایی با آبداران شهرستان کارون تاکید شد:لزوم جدیت و تلاش در وصول قبوض آب و مطالبات برجای مانده در روستاها

سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان در دیدار با آبداران تاسیسات ابرسانی روستایی شهرستان کارون بر لزوم جدیت در وصول مطالبات و قبوض آب تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عادل حرباوی گفت: تنها را برون رفت از مشکلات مالی شرکت تلاش و جدیت در وصول مطالبات و تلاش در پرداخت قوبض آب از سوی مشترکین روستایی است.
وی افزود: اعتبارات و بودجه هایی که از سوی دولت تخصیص پیدا می کند، به نحوی است که جوابگوی پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و آبداران نیست، بنابراین بحث درآمدزایی که بواسطه وصول مطالبات محقق می شود را باید بصورت جدی و مستمر دنبال کرد.
حرباوی ادامه داد: آبداران در نقطه حساس شرکت قرار دارند و باید بعنوان یک موضوع مهم و حساس به مسایل و مشکلات آنها پرداخت.
وی تصریح کرد: از آبداران انتظار می رود در زمینه صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف در میان اهالی شریف روستایی نیز فعالیت جدی داشته باشند.
سرپرست شرکت آبفا روستایی استان خوزستان یادآور شد: علیرغم مشکلات موجود و ضعف در درآمدزایی و وصول حق آب بها اما هیچ کوتاهی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و آبداران نخواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات