دیدار سرپرست آبفار خراسان رضوی با فرماندار جدید تایباد

دیدار سرپرست آبفار خراسان رضوی با فرماندار جدید تایباد

در نشستی با حضور سرپرست  آبفار خراسان رضوی و فرماندار جدید تایباد، روند تامین آب شرب مردم روستاهای این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست شرکت  آبفار خراسان رضوی بهمراه سرپرست معاونت مهندسی و توسعه این شرکت در نشستی که با حضور فرماندار و بخشدار بخش مرکزی تایباد برگزار شد با ارائه گزارشی از وضعیت آب شرب مردم روستاهای این شهرستان، به تبیین سیاست‌های این شرکت در راستای رفع مشکلات آب شرب روستاهای تایباد پرداخت.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی به تشریح وضعیت آبرسانی در سطح روستاها و چگونگی روند اجرای پروژه ها و همچنین فعالیت ها و خدمات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی در راستای اهداف خدمات رسانی به روستاییان در سال ۹۷ و همچنین به برنامه های آبفار در اجرای پروژه های آبرسانی در سطح روستاهای شهرستان تایباد در سال  ۹۸ نیز اشاره کرد.

محمد سهرابی بیان کرد: در حال حاضر مردم ۳۵ روستا در قالب بیش از ۱۰ هزار مشترک نفر تحت پوشش امور آبفار تایباد قرار دارند.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان اینکه صد درصد روستاهای این شهرستان دارای آب شرب سالم آشامیدنی می باشند از اقدامات مناسب و مطلوب شرکت آب و فاضلاب روستایی و امور آبفار تایباد در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت برای مردم روستاهای این شهرستان قدردانی کرد و خواستار فرهنگ سازی در  مصرف بهینه آب به ویژه در مناطق روستایی از طریق رسانه‌ها و مسئولان شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات