پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر، حاشیه کمربند خلیج فارس و حاشیه ریل راه آهن

پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر، حاشیه کمربند خلیج فارس و حاشیه ریل راه آهن

شهرداری تاکستان با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و فرارسیدن فصل بهار با همراهی سه اکیپ از کارگران و سبزجامگان زحمتکش خدمات شهری نسبت به پاکسازی معابر اصلی و فرعی شهر، حاشیه کمربند خلیج فارس، حاشیه ریل راه آهن در ورودی شهر اقدام می نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تاکستان، علی طاهرخانی مسئول خدمات شهر ضمن بیان اینکه کیسه‌های نایلونی در حاشیه کمربندی خلیج فارس و میادین ورودی شهر و حریم راه آهن  در اثر  تخلیه زباله، شرایط جوی و عدم توجه به ماندگاری طولانی کیسه‌های نایلونی، چهره نامطلوب و آلودگی بصری ایجاد کرده و چهره طبیعت و مناظر زیبای طبیعی را بر هم می‌زند .

طاهرخانی افزود : با توجه به اینکه حاشیه های کمربندی و میادین ورودی،  بعنوان ورودی ها و معرف فرهنگ و زیبایی یک شهر محسوب می شوند از شهروندان گرامی خواهشمندیم به منظور استقبال از بهار از تخلیه و پرت کردن زباله‌ها در حاشیه محورهای مواصلاتی خودداری و با ارگان‌های متولی جهت مدیریت پسماندها همکاری کنند .

وی با بیان اینکه جمع آوری زباله ها به تنهایی در پاکیزه نگهداشتن فضای شهری و حاشیه شهر موثر نیست ، گفت: سازمان های مردم نهاد ، رسانه ها و دستگاه های فرهنگی در این باره باید فرهنگسازی های لازم را انجام دهند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تاکستان

    منبع خبر

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان

    شهرداری تاکستان یک شهرداری در شهر تاکستان می باشد

      نظرات