اجرای طرح استانداردسازی کیفیت خدمات هتل‌‌های سمنان

اجرای طرح استانداردسازی کیفیت خدمات هتل‌‌های سمنان

www.BanaNews.irمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از اجرای طرح استانداردسازی کیفیت خدمات توسط جامعه هتل‌داران این استان خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی اظهار داشت: نشست پانسیون‌داران استان سمنان با هدف بررسی آخرین وضعیت پانسیون‌داران این استان اردیبهشت ‌ماه ۹۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: این جلسه با حضور مسئولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سمنان، رئیس جامعه هتل‌داران، پانسیون‌داران و مسئولان شهرستانی و استانی در مهمانسرای جهانگردی سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان هدف از برگزاری این نشست را کسب اطلاع از آخرین وضعیت پانسیون‌داران این استان و بررسی موانع و مشکلات این قشر عنوان کرد.

یزدانی افزود: پیش از این نیز توسط این اداره‌کل نشستی با جامعه هتل‌داران استان با هدف راه‌اندازی سامانه آمار آنلاین هتل‌ها و پیگیری استانداردسازی کیفیت خدمات واحدهای گردشگری برگزار شد.

وی گفت: استانداردسازی کیفیت خدمات واحدهای گردشگری استان،‌ ضرورت ارائه آمار صحیح و به موقع توسط واحدهای گردشگری استان سمنان، توجه به آموزش کارکنان واحدهای گردشگری و ... در نشست گذشته مورد تاکید قرار گرفت.

یزدانی اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان در زمینه استانداردسازی واحدهای گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه این واحدها تلاش کرده و از سرمایه‌گذاری و توسعه فضاهای گردشگری استان سمنان حمایت می‌کند.

وی یادآور شد: اجرای طرح استانداردسازی کیفیت خدمات توسط جامعه هتل‌داران، انجام ارزیابی اولیه از نحوه ارائه خدمات هتل‌ها توسط شرکت مجری طرح استانداردسازی کیفیت خدمات هتل‌ها و ارسال آمار واحدهای گردشگری پس از رفع مشکلات به صورت آنلاین و روزانه به اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از جمله مصوبات نشست قبلی جامعه هتل‌داران استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: در حال حاضر ۹ هتل، یک هتل آپارتمان، شش مهمان‌پذیر و یک مهمان‌سرا در این استان فعال بوده و آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران ورودی به استان سمنان در تمامی فصول سال هستند.

 

 

    نظرات