۷۰ درصد اماکن روستایی آذربایجان غربی سند مالکیت دارد

۷۰ درصد اماکن روستایی آذربایجان غربی سند مالکیت دارد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: ۷۰ درصد اماکن روستایی استان دارای سند مالکیت است.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایوب عزیزی صبح امروز در نخستین جلسه اعضای شورای اداری بوکان اظهار داشت: طبق سرشماری سال ۸۵ در سطح استان ۲۰۱ هزار واحد مسکونی وجود دارد که از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در آذربایجان غربی سند مالکیت دریافت کرده‌اند.

وی افزود: امسال نیز ۴۰ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر در این استان سند مالکیت دریافت می‌کنند.

این مسئول اظهار داشت: در دهه گرامیداشت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح مهر در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر بهره‌برداری شده است.

وی در ادامه از کسب رتبه نخست آذربایجان غربی در کشور در اجرای آیین‌نامه مقررات ملی ساختمان خبر داد.

فرماندار بوکان نیز با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران یکی از افتخارات نظام و از یادگارهای بزرگ امام راحل است.

حسن عباسی به واقعه طبس اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه طبس سبب رسوایی بیش از پیش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در جهان شده است.

وی همچنین با اشاره به سال جهاد اقتصادی گفت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر رهبر انقلاب باید تمام دستگاه‌ها و نهادها با کمک مردم برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و توان خود برای عزت انقلاب و شرافت ایران گام بردارند.

عباسی با اشاره به هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرزانه، شهید مطهری تاکید کرد: معلمان آثار شهید مطهری را مطالعه کرده و مفاهیم نهفته در آنها را به نسل جوان انتقال دهند.

امام جمعه بوکان نیز گفت: امام راحل در همان اوایل انقلاب ضرورت تشکیل سپاه را حس و فرمان تشکیل این نهاد را صادر کردند.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، ماموستا عبدالرحمان خلیفه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: این سیاست‌ها شامل ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، حفظ فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در همه مکان‌ها، ارتقای سطح دانش بین همه افراد جامعه و ارتقای ظرفیت‌های علمی کشور، برخورداری همه اقشار کم‌درآمد جامعه از مسکن مناسب، حمایت از تولید داخلی، رعایت ارزش‌های فرهنگی و حفظ حرمت خانواده‌ها، جلوگیری از گسترش حاشیه‌نشینی، ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی محیط‌های شهری و روستایی و مدنظر قرار دادن نیاز جانبازان و معلولان در طراحی فضاهای شهری و اماکن عمومی است.

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که اگر سپاه نبود کشور هم نبود، افزود: وجود سپاه و فعالیت آن در تمام عرصه‌های نظامی، فرهنگی و عمرانی سبب شد که ایران به یک الگو در سطح کشورهای مسلمان تبدیل شود.

 

 

    نظرات