مسکن مهر، کارنامه درخشان پایان سال جهاد اقتصادی

مسکن مهر، کارنامه درخشان پایان سال جهاد اقتصادی

www.BanaNews.irمدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جهاد اقتصادی گفت: مسکن مهر می‌تواند به کارنامه درخشان در شاخه عمران جهاد اقتصادی تبدیل شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شامگاه دوشنبه مجید کیان‌پور در نشست بررسی روند پیشرفت مسکن مهر پاکدشت با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسکن مهر و تسریع در بهره‌برداری از این طرح اظهار داشت: در سالی که مزین به نام «جهاد اقتصادی» از سوی مقام معظم رهبری شده است، اجرای طرح مسکن مهر برای فاقدان مسکن استان و بهره‌برداری از آنها تا پایان سال‌ جاری می‌تواند به کارنامه درخشان در شاخه عمران «جهاد اقتصادی» تبدیل شود.

مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن وضعیت و کیفیت پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان پاکدشت تاکید کرد: روند پیشرفت و کیفیت پروژه مسکن مهر پاکدشت به نحو مطلوب در حال انجام است و موانع موجود با هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های اجرایی، برطرف می‌شود.

در ادامه مشکلات مسکن مهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان پاکدشت نیز طی سخنانی در این نشست تامین مسکن را از اولویت‌های دولت خدمتگزار دانست و گفت: دولت تمام توان و نیروی خود را به کار گرفته است تا هرچه سریع‌تر نیاز مردم را در بخش مسکن تامین کند و شهرستان پاکدشت نیز پیشتاز در اجرا و تکمیل مجموعه مسکن مهر است.

قربانعلی مقبلی طرح ساخت مسکن مهر را یکی از بهترین برنامه‌های اجرایی در تامین مسکن دانست و تصریح کرد: طرح مسکن مهر با جدیت در شهرستان در حال پیگیری است و در آینده نزدیک واحدهای مسکونی آن به بهره‌برداری و این مجموعه به متقاضیان واگذار می‌شود.

رئیس ستاد مسکن مهر شهرستان پاکدشت در ادامه ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با میزان پیشرفت مسکن مهر به بیان مسائل و مشکلات موجود در مسکن مهر اشاره کرد و خواستار برطرف شدن هرچه سریع‌تر این مشکلات شد.

در ادامه این نشست نیز مشکلات مسکن مهر پاکدشت با حضور اعضای این ستاد بررسی شد.

نشست بررسی روند پیشرفت پروژه مسکن مهر با حضور مجید کیانپور مدیرکل سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار، علیرضا امامی معاونت برنامه‌ریزی فرماندار، مسئولان ادارات مرتبط و مدیران شرکت‌های تعاونی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

 

    نظرات