خانه ای در خیابان ابوذر طعمه شعله های  آتش شد

خانه ای در خیابان ابوذر طعمه شعله های آتش شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری ارومیه  گفت: آتش سوزی خانه مسکونی در خیابان ابوذر با تلاش آتش نشانان به سرعت مهار و خاموش شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات  و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی بیان کرد:  درپی تماس شهروندان در ساعت ۱۸:۰۵ عصر دیروز با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه ۱ را به صدا درآورد و آتش نشانان را به سوی خیابان ابوذر خیابان حر اعزام کرد.

وی در این باره اظهار کرد: آتش نشانان به محض به رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که یک ساختمان مسکونی قدیم ساخت به وسعت تقریبی ۱۰۰متر مربع از قسمت اتاق خواب طعمه حریق گردیده و آتش سوزی به سرعت در حال سرایت به قسمتهای دیگر منزل می باشد.

شاد قوشچی افزود: تنها محبوس شده این آتش سوزی کودکی ۶ ساله بود که بعد از شیطنت و به راه انداختن آتش سوزی خانه را ترک کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن با قطع جریان برق و گازمحل حادثه و ایمن سازی محیط و تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش سوزی در واحد مسکونی رساندند و قبل از سرایت به اطراف و گسترش آتش سوزی، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کرده و دود ناشی از آتش سوزی را تخلیه کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری ارومیه با بیان اینکه علت بروز این آتش سوزی، بازی کودک با فندک بوده است ابراز داشت: خوشبختانه در این آتش سوزی آسیبی به کودک نرسیده،و آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه وارائه تذکرات ایمنی به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات