مددجویان کمیته امداد از پرداخت عوارض ساختمان‌سازی معاف شدند

مددجویان کمیته امداد از پرداخت عوارض ساختمان‌سازی معاف شدند

www.BanaNews.irنمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه انشعاب آب و فاضلاب در سال ۹۰ برای یک بار معافند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه در بررسی جزئیات لایحه بودجه ۹۰ تصویب کردند که مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی و سازمان بهزیستی کشور از پرداخت هزینه های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری ها و هزینه های انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز برای یک معافند.

همچنین نمایندگان مجلس در بندی الحاقی به لایحه بودجه ۹۰ تصویب کردند که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است مابه التفاوت ریالی حاصل از فروش ارز با نرخ مبنای مندرج در ردیف ۲۱۰۱۰۱ و نرخ روز ارز را به حساب خزانه داری کل کشور واریز نمایند.

بر اساس بند الحاقی دیگری که به لایحه بودجه ۹۰ دولت اضافه شده است نمایندگان مجلس مصوب کردند که به دولت اجازه داده می شود مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت ریالی با تضمین دولت و بازپرداخت اصل و سود آن منتشر نماید.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، نمایندگان مجلس در پایان جلسه علنی امروز چهارشنبه پس از پایان ۴۰ بند لایحه بودجه ۹۰ کل کشور که از سوی دولت ارائه شده بود به بررسی بندهای الحاقی که از سوی نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۰ به این لایحه اضافه شده بود پرداختند.

 

 

    نظرات