پاکبان امانتدار سنندجی کیف پول و مدارک بانکی را به صاحبش بازگرداند

پاکبان امانتدار سنندجی کیف پول و مدارک بانکی را به صاحبش بازگرداند

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج  گفت: در یک اقدام شایسته فاروق امینی از پاکبانان وظیفه شناس  و امانتدار شهرداری منطقه یک کیف حاوی دو میلیون و پانصد هزار ریال پول نقد و مدارک  بانکی و شناسایی را به صاحبش بازگرداند.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج: پاکبان سنندجی کیف پول و مدارک  بانکی را در حین انجام وظیفه پیدا می کند و آن را به صاحبش بازگرداند.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: فاروق امینی  یکی از پاکبانان  خدوم و زحمتکش این شهرداری است ساعت ۲ بامداد در محله حاجی آباد یک عدد کیف جیبی را پیدا می کند.

مهندس آرش رخزادی بیان کرد: این کیف حاوی دو میلیون و پانصد هزار ریال پول نقد و چند عدد کارت بانکی و همچنین کارت شناسایی بود.

وی افزود: بلافاصله این پاکبان خدوم و زحمتکش  کیف پیدا شده را جهت شناسایی صاحب آن به مسول امور شهر منطقه تحویل داد.

مهندس رخزادی اعلام کرد: برای شناسایی صاحب این کیف با توجه به کارت شناسایی از طریق ثبت احوال اقدام شد که نتیجه ای نداشت.

وی ادامه داد: پس از آن از طریق نام و نام خانوادگی صاحب مدارک با مرکز اطلاعات تلفنی ۱۱۸ تماس گرفته و توانستند شماره تلفن منزل صاحب کیف را پیدا کنند.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از بازگرداندن کیف پیدا شده به صاحبش خبر داد و گفت: طی صورت جلسه ای کیف بهمراه پول نقد و مدارک شناسایی و بانکی بصورت کامل تحویل این شهروند سنندجی شد.

وی با بیان اینکه این پاکبان خدوم و زحمتکش برای چندمین بار است که اشیاء قیمتی را در حین انجام خدمات رسانی به شهروندان پیدا کرده و به صاحبانش تحویل داده است، گفت: بزودی و درراستای تقدیر از اقدام شایسته  و امانتداری این پاکبان خدوم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی در جمع همکاران وی تقدیر بعمل خواهد آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری سنندج

    منبع خبر

    شهرداری سنندج

    شهرداری سنندج یک شهرداری در شهر سنندج می باشد

      نظرات