انتصاب آقای علی جباری نیک به عنوان رئیس حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

انتصاب آقای علی جباری نیک به عنوان رئیس حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با حضور مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، معاون رئیس مرکز حراست وزارت نیرو، معاون اقتصادی اداره کل اطلاعات و حراست کل استان قم ، مدیر عامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان و نیز مدیران حراست صنعت آب و برق استان قم برگزارشد.

دکتر محمد احمدی جبلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسدین آغاز امامت امام زمان ( عج)، گفت: اهمیت جایگاه حراست در هر سازمان بر هیچکس پوشیده نیست و افرادی که در این جایگاه قرار میگیرند باید دارای ویژگیهای خاصی باشند که خوب دیدن و خوب شنیدن و ایجاد جاذبه های فردی و سازمانی از جمله مهمترین این ویژگیها می باشد.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش ها و خدمات آقای ابراهیم کلهر رئیس پیشین اداره حراست شرکت آبفار قم گفت: حراست باید جذابیت داشته باشد تا بتواند ارتباط خوبی را با مجموعه همکاران و مراجعین سازمان برقرار نموده و در پیشبرد اهداف سازمان تاثیر گذار باشد.

مدیر عامل شرکت آبفار قم در پایان سخنان خود انتصاب آقای علی جباری نیک را که از کارشناسان شرکت آبفار قم می باشند تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد با این انتصاب مجموعه شرکت آبفار همچون گذشته در خدمت رسانی به روستائیان عزیز موفق باشد.

در ادامه این جلسه آقای محرمی راد، مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، اظهار داشت: وظیفه اصلی حراست تولید امنیت است و طبق فرمایشات مولای متقیان حضرت علی (ع) برای اینکه فردی بتواند ایجاد امنیت کند دو ویژگی لازم است؛ یکی وفاداری به ارزشها و دیگری صداقت،  و فردی که صادق و وفادار باشد می تواند هم برای خود و هم برای دیگران ایجاد امنیت نماید.

این مقام مسئول ضمن تشکر از خدمات آقای کلهر بابت خدمات و تلاش هایشان در دوران تصدی پست رئیس اداره حراست و امور محرمانه شرکت آبفار قم، انتصاب آقای جباری نیک را تبریک گفته و بیان داشت امیدوارم هم این جایگاه برای آقای جباری مبارک باشد و هم آقای جباری برای این جایگاه مبارک باشد و این یک دعای قرآنی است که ما هر جا که هستیم مبارک و باعث شکوفایی در آن جایگاه باشیم.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آبفار استان، مدیر کل دفتر حراست شرکت مهندسی آبفای کشور، معاون رئیس مرکز حراست وزارت نیرو و حراست کل استان قم با تقدیم لوح سپاس از آقای ابرهیم کلهر تقدیر نموده  و حکم آقای علی جباری نیک را به ایشان ابلاغ کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات