حضور مهندس علیزاده در ویژه برنامه تلویزیونی بلندای افتخار

مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور در ویژه برنامه مرکز صدا و سیمای کرمان با عنوان بلندای افتخار به تشریح عملکرد ۴۰ ساله ی این شرکت در حوزه آب پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، در تاریخ ۲۱ دی ماه ۹۷ مهندس علیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با حضور در ویژه برنامه مرکز صدا و سیمای کرمان با عنوان بلندای افتخار به تشریح عملکرد ۴۰ ساله ی این شرکت در حوزه آب پرداخت.

مهندس ابراهیم علیزاده در این ویژه برنامه ضمن پاسخ به سوالات مجری، با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای کرمان متولی چهار ماموریت بزرگ است، خاطرنشان کرد: مطالعات پایه منابع آب، حفاظت کمی و کیفی از منابع آب، مدیریت و برنامه ریزی منابع آب و اجرای طرح های های توسعه ای منابع آب با اولویت تامین آب شرب چهار ماموریت اولویت دار شرکت آب منطقه ای کرمان می باشد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه آب گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیش از۶۰ پروژه مرتبط با آب توسط شرکت آب منطقه ای کرمان تکمیل و به بهره برداری رسیده است و بیش از ۴۰ پروژه در دست مطالعه و اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان افزود: مجموع ارزش پروژه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که به آنان اشاره شد به قیمت روز به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان می رسد.

وی با بیان اینکه در استان کرمان نزدیک به ۳۸ هزار منبع آب اعم از چاه، چشمه و قنات داریم، عنوان کرد: در حال حاضر نزدیک به ۹۰۰ میلوین مترمکعب بیلان منفی داریم، اما اقدامات بسیار خوبی همچون طرح تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی به تصویب رسید که بر اساس آن تا کنون بیش از ۸ هزار کنتور آب و برق بر روی چاه های آب نصب شده است.

مهندس علیزاده، کارگروه سازگاری با کم آبی و طرح همیاران آب را از اقدامات موثر دیگر در حوزه آب برشمرد و به تشریح عملکرد و نتایج برنامه ها و کارگروه های مربوط به آب پرداخت.

لازم به ذکر است در این ویژه برنامه کلیپ ویدیویی از اقدامات انجام شده در حوزه آب بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان تهیه و تدوین شده بود پخش گردید.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات