‍ شهر قزوین نیاز به پروژه‌های ورزشی بزرگ مقیاس...

‍ شهر قزوین نیاز به پروژه‌های ورزشی بزرگ مقیاس...

شهر قزوین نیاز به پروژه‌های ورزشی بزرگ مقیاس دارد زیرا قزوین از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی که بتواند به نوجوانان و جوانان خدمات بدهد؛ بسیار فقیر است‌. بنابراین لازم است اگر پروژه‌ای تعریف می‌شود، بزرگ مقیاس باشد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌های بزرگ مقیاس می‌تواند مجتمع رفاهی، ورزشی و فرهنگی باشد که تمام شهرداری‌های شهرهای مختلف از وجود آن بهره‌مند هستند که شهروندان و کارکنان شهرداری در کنار هم از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر در ادامه به موضوع حمل و نقل پاک پرداخت و گفت:

در زمینه ترویج فرهنگ دوچرخه سواری اقدامات خوب و موثری انجام شده است اما این حوزه باز هم جای کار دارد و می‌توان اقدامات بیشتر و موثرتری در خصوص آن انجام داد زیرا قزوین از شرایط توپوگرافی مناسبی برای این منظور برخوردار است.

دقیقی افزود: همچنین می‌توان با اضافه شدن اتوبوس‌های درون شهری بیشتر به ناوگان حمل و نقل عمومی گام‌های موثر و خوبی برای حمل و نقل پاک برداشت.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در پایان ضمن اشاره به پروژه پل امام رضا(ع)، متذکر شد:

این پروژه مانند جنازه‌ای به عنوان میراث به شورای پنجم رسید و ما تلاش زیادی می‌کنیم تا بتوانیم موضوع آن را به سرانجام برسانیم هیج کدام از متخصصین عمرانی و شهرسازی استان و حتی کشور در جلسات مختلف نتوانستند راه حل مناسب برای حل این موضوع ارائه دهند. امسال نیز شهرداری و شهردار محترم شبانه روز با تلاش فراوان و حدود ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه کرده تا شاید بتوان شهروندان عزیز را از این  معضل بزرگ نجات داد اما با همه این اوصاف نمی‌توان فرجام خوبی برای آن متصور بود.

/پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات