مهارت های فنی کارکنان توزیع برق شهرستان پیشوا مورد آزمایش قرار گرفت

آزمون تعیین مهارت فنی کارکنان توزیع برق شهرستان پیشوا با حضور اعضای کمیسیون مهارت فنی و مدیر برق پیشوا در محل ساختمان برق این شهرستان برگزار شد.

مهناز غفاری دبیر کمیسیون مهارت فنی و مدیر دفتر طبقه بندی مشاغل در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: به منظور سنجش توانایی های فنی کارکنان بخش های شغلی ۷۰.۰۰۰ و ۸۰.۰۰۰ و تایید مهارت حرفه ای آنها در راستای احراز طبقات شغلی بالاتر و انتصاب در مشاغل جدید این کمیسیون به صورت دوره ای با حضور در هر یک از مناطق تحت پوشش شرکت مبادرت به برگزاری آزمون می نماید.

وی افزود: سوال های آزمون مهارت فنی برقکاران حاصل اندوخته های علمی و تجربی خبرگان و کارشناسان فنی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است و در مقاطع مختلف با توجه استانداردهای تعریف شده و دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت توانیر مورد بازنگری قرار می گیرد.

غفاری ارتقای سطح خدمات شرکت را در گروی افزایش توانایی های علمی و عملی کارکنان دانست و تصریح کرد: آموزش نیروی انسانی مهمترین مولفه در توانمندسازی کارکنان است و انجام آزمون مهارت فنی در برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز جهت کارکنان بسیار موثر است.

دبیر کمیسیون مهارت فنی کارکنان در پایان از پیگیری و حضور منظم اعضا در جلسات این کمیسیون قدردانی کرد. شهریارعمومی مدیر برق رودهن، داود زین الدینی مدیر برق شهرستان اسلامشهر، مهناز غفاری مدیر دفتر طبقه بندی مشاغل در معاونت منابع انسانی، یحیی شکری مدیر امور دیسپاچینگ، عزیز گل محمدی مدیر دفتر ایمنی و عزیز آقازاده مدیر دفتر تحقیقات شرکت اعضای کمیسیون آزمون مهارت فنی را تشکیل می دهند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران

    شرکت توزیع نیروی برق استان تهران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات