با حضور ریاست سازمان ساتبا در استان کرمان انجام شد:

با حضور ریاست سازمان ساتبا در استان کرمان انجام شد:

آقای دکتر سیدمحمد صادق زاده معاون وزیر نیرو و رئیس سازمان ساتبا و هیئتی متشکل از نماینده مردم شهرستان سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار کرمان، مدیران عامل برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان، فرماندار شهرستان بردسیر و جمعی از مسئولان محلی، ضمن بازدید از نیروگاه خورشیدی خانگی در روستای نگار شهرستان بردسیر، بهره برداری از ۵۲ واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده های محروم جنوب کرمان را افتتاح نمودند.
بر اساس گزارش دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل ساتبا، آقای دکتر سیدمحمد صادق زاده به اتفاق هیئت همراه از روند اجرای یک نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی در حال احداث در اطراف شهرستان بردسیر بازدید نموده و همچنین در مراسم افتتاح رسمی نیروگاه خورشیدی ۱ مگاواتی که اخیرا به بهره برداری رسیده بود، شرکت کردند.
این گزارش می افزاید رئیس سازمان ساتبا عصر امروز جلسه مشترکی را با سرمایه گذاران نیروگاه های تجدیدپذیر، در شهرستان سیرجان برگزار می نماید.
این گزارش اشاره دارد، بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان تا پایان سال جاری ۴۸۵ واحد نیروگاه خورشیدی خانگی در مناطق محروم جنوب استان کرمان به بهره برداری خواهد رسید.

واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده های محروم جنوب کرمانواحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده های محروم جنوب کرمان۰۱
واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده های محروم جنوب کرمان۰۳واحد نیروگاه خانگی نصب شده برای خانواده های محروم جنوب کرمان۰۴

لینک اصل خبر در سایت سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    منبع خبر

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)

    سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا) یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات