از اجرای طرح بازپیرایی جداول فضای سبز در بلوار طالقانی خبر داد.

از اجرای طرح بازپیرایی جداول فضای سبز در بلوار طالقانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، مهندس مجید مظفری، گفت: به منظور ارتقای کیفی فضای سبز معابر مختلف سطح شهر، بلوارها، میادین و لچکی ها عملیات بازپیرایی کلیه معابر شهری آغاز شد.
وی افزود: این پروژه که از دو روز گذشته آغاز شده تا پایان بهمن ماه ادامه دارد و امیدواریم با اتمام عملیات بازپیرایی، کلیه جداول فرسوده معابر مختلف شهری تعویض گردند.
مسئول فضای سبز شهرداری چناران، تصریح کرد: براساس برنامه زمانبندی که به پرسنل فضای سبز شهرداری اعلام شد، نقطه شروع این پروژه بلوار طالقانی ست که هم اکنون در این محدوده شاهد انجام آن هستیم.
مهندس مظفری بیان کرد: جمع آوری کلیه جداولی که نیاز به تعویض دارند از جمله مواردی است که در راستای اجرای طرح بازپیرایی فضای سبز معابر شهری در حال انجام است.
وی افزود: این امر با هدف تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری، مناسب سازی پیاده روها و جداول حاشیه خیابانها و همچنین معابر فرعی مورد توجه و تاکید می باشد
این مقام مسئول در شهرداری چناران خاطرنشان ساخت: اعتبار اجرای این طرح بالغ بر۲۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین گردیده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات