بازدید مدیرعامل از سه پروژه مهم شرکت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به همراه معاونین و مدیران مربوطه از طرح تصفیه خانه ششم و کانال سرریز این تصفیه خانه، بند انحرافی جعفرآباد و حوضچه تغذیه مصنوعی دشت شهریار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، طرح تصفیه خانه ششم یکی از بزرگترین تصفیه خانه های آب کشور است که در دو مدول ۷.۵ مترمکعبی در مجموع به ظرفیت ۱۵ متر مکعب در حال احداث است. این تصفیه خانه از آن جهت بسیار با اهمیت است که آب شرب بخشی وسیعی از غرب تهران را تامین می کند بنابراین مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای تهران بازدید از این طرح مهم در روزهای ابتدایی انتصاب خود را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داد.

در این بازدید "سید حسن رضوی" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران با تاکید بر نقش استراتژیک تصفیه خانه ششم تهران در تامین، انتقال و تصفیه آب شرب پایتخت گفت: با توجه به اهمیت این پروژه ضروری است که هرچه سریعتر این طرح به مرحله بهره برداری برسد.

همچنین عادل ساعدی مجری طرح آبرسانی به تهران از سد تنظمی امیر کبیر با ارائه گزارشی از مراحل مختلف اجرای طرح گفت: بخش مختلف طرح از جمله سامانه آبگیر تونل، بند انحرافی، تونل ۲۹.۵ کیلومتری امیر کبیر، بخش ساختمانی تصفیه خانه و بخش پلکانی کانال سرریز تصفیه خانه در محدوده رودخانه کن به طور کامل تکمیل و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار باقیمانده طرح به مبلغ۱۵۰۰ میلیارد ریال، تجهیزات باقیمانده تصفیه خانه نصب و کل مجموعه طرح و تصفیه خانه ششم وارد مدار بهره برداری خواهد شد اظهار داشت: بهره برداری از این طرح به لحاظ پدافند غیر عامل و حذف حدود ۳۰۰ متر از پمپاژ آب از تصفیه خانه های موجود و آبرسانی به مناطق توسعه یافته در شمالغرب تهران نقش بسزایی در مدیریت بهینه منابع آب غرب تهران خواهد داشت.

پس از آن نیز مدیرعامل شرکت از مراحل ساخت بند انحرافی جعفرآباد و حوضچه تغذیه مصنوعی دشت شهریار بازدید کرده و با مشاور و پیمانکاران این طرح ها نیز به گفتگو پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات