تعمیق اثرگذاری کتاب انسان و محیط زیست با برگزاری کارگاه های عملی

مدیر روابط عمومی شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران از تعمیق اثرگذاری کتاب انسان و محیط زیست با برگزاری کارگاه های عملی برای معلمان و دانش آموزان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبدالله اسکویی" در نشست راهبری کتاب انسان و محیط زیست در بخش آب اظهار داشت: شرکت آب منطقه ای تهران جلودار کارهای فرهنگی در سراسر کشور است و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به راهبری تدریس کتاب انسان و محیط زیست به صورت پایلوت در شهر تهران از سوی شرکت آب منطقه ای افزود: کتاب انسان و محیط زیست برای شرکت مدیریت منابع آب اهمیت ویژه ای دارد به طوری که همواره جزو مطالبات و پیگیری های شخص مدیرعامل است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه فعالیت های بخش آب پیش از آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۸ جهت تعمیق اثرگذاری تدریس کتاب انسان و محیط زیست آغاز شده است، گفت: در گام اول آیین نکوداشت این کتاب و پس از آن نیز جلسه توجیهی رئیس گروه های آموزشی آموزش و پرورش استان تهران برگزار شد.

وی یادآور شد: همچنین با توجه به لزوم بازدید از تاسیسات آبی و برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی ویژه معلمان و دانش آموزان، هماهنگی های لازم با روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور جهت همکاری حداکثری با آموزش و پرورش استان ها و مدارس به عمل آمده است.

اسکویی افزود: با توجه به گستردگی طرح، شیوه نامه اجرایی کتاب انسان و محیط زیست به صورت پایلوت در استان تهران و با همکاری شرکت آب منطقه ای تهران پیاده سازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: معیار ما تنها تدریس کتاب در مدارس نیست بلکه ما آمادگی برگزاری بازدیدها و کارگاه های آموزشی در هر فصل و زمان برای گروه های هدف را داریم.

در ادامه این نشست جواد اسدی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران با اشاره به محدودیت منابع مالی گفت: علی رغم همه تنگناها، این شرکت از هیچ تلاش و فعالیتی در راستای اجرای هرچه بهتر شیوه نامه تدریس کتاب انسان و محیط زیست دریغ نمی کند و بدین منظور  نیز مشاوری انتخاب شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برای بخش آب، علاوه بر فعالیت های شرکت مشاور ما نیز با جدیت فعالیت های گوناگونی جهت پیشبرد اهداف کتاب انسان و محیط زیست انجام می دهیم که از مهمترین موارد آن می توان به بازدید معلمان، دانش آموزان و سایر اقشار از تاسیسات تامین آب استان تهران و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی اشاره کرد.

اسدی با تاکید بر اینکه شرکت مشاور باید نقطه پیوند میان آب منطقه ای تهران و آموزش و پرورش باشد، تصریح کرد: راهنمایی های درست مشاور، حمایت های شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب و اقدامات اجرایی شرکت آب منطقه ای تهران باعث رشد و تعمیق اثرگذاری تدریس کتاب انسان و محیط زیست خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در این رابطه چندین جلسه با مولفین کتاب "انسان و محیط زیست" و همچنین معلمین برگزار شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر آن کارشناسان شرکت آب منطقه ای تهران با حضور در مدارس نسبت به برگزاری کارگاه های عملی و تئوری برای دانش آموزان اقدام کرده است تا همزمان با تدریس این کتاب آموزش های عملی نیز از سوی متخصصان ارائه شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات