مجموعه آبی و زمین بازی شهید آوینی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌‎رسد

مجموعه آبی و زمین بازی شهید آوینی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌‎رسد

مجموعه آبی و زمین بازی شهید آوینی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌‎رسد

شهردار منطقه ۵ مشهد از بهره‌برداری از مجموعه آبی مجهز و زمین بازی چند منظوره منطقه کم‌برخوردار شهید آوینی ۵۷ تا پایان سال خبرداد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله‌زاده، امروز در برنامه رادیویی" شهرما "با اشاره به اینکه اقدامات زیرساختی در منطقه در حال اجراست، افزود: یکی از پروژه‌های مهمی که اکنون در منطقه ۵ در حال احداث است، مجموعه مجهزآبی در انتهای منطقه کم برخوردار گلشهر است.
وی اضافه کرد: این مجموعه آبی مجهز که اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قابل استفاده برای آقایان و بانوان است تا پایان سال در شهید آوینی ۵۷ به بهره‌برداری خواهد رسید.
شهردار منطقه ۵ مشهد تصریح کرد: در مجاور این مجموعه آبی نیز یک زمین بازی چند منظوره در حال احداث است که این زمین هم همزمان با مجموعه آبی تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.
عبدالله‌زاده به احداث پارکی در مجاورت مجموعه آبی و زمین بازی اشاره و اظهارکرد: با توجه به کمبود فضای سبز و فضاهای ورزشی در انتهای گلشهر و شهید آوینی ۵۴ و وجود مجتمع مسکونی ۴۸۰ واحدی این فضاهای در حال ایجاد می‌تواند امکانات رفاهی خوبی را در اختیار ساکنان این منطقه کم برخوردار قرار دهد.
شهردار منطقه ۵ مشهد ادامه داد: متاسفانه سرانه فضای سبز با ۵ مترمربع در این منطقه پایین است که با فعالیت‌های شهرداری و بهره‌برداری از ۳ بوستان در منطقه ۵ در دهه فجر این سرانه افزایش پیدا خواهد کرد.
وی ادامه داد: همچنین برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی هایی برای ایجاد فضای سبز در این منطقه کم برخوردار انجام شده است که در صورت تامین اعتبار اجرا خواهد شد.
عبدالله‌زاده با اشاره به بهسازی پیاده روهای منطقه ۵ نیز گفت: در حال حاضر پیاده‌روهای شهید آوینی به طول ۶۰۰ متر در دست اجرا است که امیدواریم اردیبهشت ماه بتوانیم آن را به بهره‌برداری برسانیم.
شهردار منطقه ۵ مشهد افزود: در انتهای خیابان شفیعی نیز شلوغ بازار داریم که بیشتر نیازهای مردم این محله از این شلوغ بازار که به طول ۴۰۰ متر است، تامین می‌شود با توجه به اینکه وجود این بازار مشکلاتی را برای تردد خودرو و شهروندان ایجاد می‌کرد با تدابیری این مسیر به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد .
کمیسیون های نظارتی شورای شهر بر عملکرد مناطق نظارت دارند
همچنین مجتبی بهاروند، رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عضو کمیته نظارتی منطقه ۵ مشهد نیز در برنامه ردایویی "شهرما" اظهار کرد: هدف از ایجاد کمیته‌های نظارتی مناطق، گسترش بعد نظارتی شورای شهر مشهد به مناطق مختلف شهرداری مشهد است.
وی اضافه کرد: در همین راستا هر دو هفته یکبار سه تن از اعضای شورای شهر که عضو کمیسیون نظارتی مناطق هستند در مناطق تشکیل جلسه می‌دهند تا در کنار نظارت بر کار شهرداری مناطق به درخواست‌های شهروندان نیز رسیدگی می کنند.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عضو کمیته نظارتی منطقه ۵ مشهد ادامه داد: شهروندانی که در شهرداری به هر دلیلی پاسخ دریافت نکرده‌اند و برای حل آن به شورای شهر مراجعه کرده‌اند براساس نوبت به این جلسات دعوت می‌شوند و مشکلاتشان که بیشتر بخشودگی بدهی و مشکلات مربوط به تجاری است را مطرح می کنند در کمیته ای نظارتی حل وفصل می شود.
وی گفت: معمولا شهروندان که مشکل دارند اول باید به بازرسی شهرداری مراجعه کنند اگر حل نشد به کمیته‌های نظارتی مراجعه کنند؛ ما نیز تا حدی که قانون اجازه می‌دهد مشکل را حل و فصل خواهیم کرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات