معرفی ۲۳ پاساژ معروف و هتل بزرگ در مشهد برای اخذ تاییدیه ایمنی

معرفی ۲۳ پاساژ معروف و هتل بزرگ در مشهد برای اخذ تاییدیه ایمنی

معرفی ۲۳ پاساژ معروف و هتل بزرگ در مشهد برای اخذ تاییدیه ایمنی

شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۱۳۰ مکان از موارد سه گانه مدنظر کارشناسان آتش‌نشانی به ما معرفی شده‌اند تا هرچه زودتر نسبت به رفع نواقص ایمنی دریافت گواهی ایمنی اقدام کنند که در بین این فهرست ۲۳ پاساژ معروف، هتل بزرگ و پروژه‌های مهم در حال ساخت وجود دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، قاضی بهشتی دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در نشست هم‌اندیشی با شهردار منطقه ۸ مشهد که با هدف تقویت تعاملات بین سازمانی و تسهیل در اجرای ضوابط شهری و قانونی تشکیل شد، بیان داشت: اقدامات مدیریت شهری در چهارچوب قانون و با نظارت حوزه قضایی در راستای برقراری نظم شهری و شهروندمداری است.
وی در ادامه افزود: تعامل و همکاری حوزه قضایی استان با مدیریت شهری در راستای حل مشکلات شهروندان و توسعه شهر و توسعه شهری در سایه تعامل و همکاری تمام بخش‌ها محقق می‌شود.
دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اظهار داشت: هماهنگی و هم‌افزایی نهادهایی حاکمیتی و دستگاه‌های خدمات‌رسانی نظیر مدیریت شهری می‌تواند بسیاری از موانع را برطرف و زمینه رشد و ارتقاء خدمات را فراهم سازد.
ایمنی ساختمان‌ها و بناهای تجاری در منطقه ۸ مشهد
در ادامه حجت فرقانی، شهردار منطقه ۸ مشهد نیز با اشاره به شرایط موجود در محدوده این منطقه و تمرکز بیشتر مجتمع‌های اقامتی و تجاری و نیز پروژه‌های در حال ساخت گفت: با توجه به مکاتبات دادستانی با شهرداری منطقه ۸ مبنی بر توجه به بحث ایمنی سازه‌ها و ساختمان‌ها به ویژه آنهایی که جنبه استفاده عمومی دارند، اقداماتی از سال گذشته آغاز شده است که طبق کار کارشناسی شده سازمان آتش‌نشانی و مدیریت بحران منطقه، ایمنی ۳ نوع مکان شامل هتل‌ها و مراکز اقامتی، بازارها و پروژه‌های در حال ساخت ایمنی مورد ارزیابی قرار گرفته است.
وی در ادامه افزود: بر همین اساس از ابتدای سال ۹۷ بیش از ۱۳۰ مکان از موارد سه گانه مدنظر کارشناسان آتش‌نشانی به ما معرفی شده‌اند تا هرچه زودتر نسبت به رفع نواقص ایمنی دریافت گواهی ایمنی اقدام کنند که در بین این فهرست ۲۳ پاساژ معروف، هتل بزرگ و پروژه‌های مهم در حال ساخت وجود دارد.
فرقانی با تاکید بر نظارت فراگیر مدیریت شهری در تمامی ساخت و سازها و گودبرداری‌ها بیان کرد: ورود مدیریت شهری در عرصه ایمنی شهر و شهروندان با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی صورت می‌پذیرد.
شهردار منطقه ۸ مشهد خاطرنشان کرد: ساماندهی اماکن پرخطر در راستای تامین ایمنی شهروندان، برخورد با متخلفان در سایه قانون همگی با همکاری موثر دستگاه قضایی و در راستای احقاق حقوق شهروندان است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات