مسابقات المپیاد آتشنشانان استان کرمان برگزار شد

‍ ‍ مسابقات المپیاد آتش نشانان استان کرمان برگزار شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات المپیاد آتش نشانان استان کرمان امروز ۱۱بهمن ماه در بوستان مادر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین،  علی عسکری افزود: این دوره از مسابقات با همکاری اداره کل شهری و امور شوراهای استانداری کرمان، شهرداری کرمان و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  کرمان برگزار گردید.

وی با اشاره با اینکه در این مسابقات ۱۶ تیم از سازمان های آتش‌نشانی شهرداری های استان و کارخانجات صنعتی حضور داشتند، گفت: این مسابقات با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در میان آتش‌نشانان، ارتقاء توانایی و قابلیت‌های ذهنی و جسمی، بالا بردن مهارت عملیاتی در شرایط اضطراری، تبادل تجارب عملیاتی و ... در نیروهای آتش‌نشانی و تبیین جایگاه آتش‌نشانی برگزار شدند.

وی افزود: این مسابقات شامل گذر از حلقه‌های لاستیک، نردبان، پوشیدن

دستگاه تنفسی، حمل آدمک، گذر از موانع مارپیچ، آبرسانی به سیبل و گذر از خط پایان است.

عسکری خاطرنشان کرد:  سرعت عمل و دقت در حوزه فعالیت آتش‌نشانان بسیار مهم و ضروری  است و همیشه باید در فعالیت‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در این مسابقات تیمهای(ب) سازمان آتش نشانی  کرمان ,(الف)سازمان آتش نشانی کرمان و گروه صنعتی لاستیک بارز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و به تیم‌ها و نفرات برتر جوایز ارزنده و به تمامی تیم‌های شرکت کننده لوح و نماد یادبود مسابقات اهدا گردید.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAANNNZZZ.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات