شهرداری کرمان، اطراف پل های هوایی را حصارکشی می‌کند

برای حفظ جان عابران پیاده:

شهرداری کرمان، اطراف پل های هوایی را حصارکشی می‌کند

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از حصار کشی و نرده کشی اطراف و زیر پل‌های هوایی عابر پیاده خبر داد و گفت: این اقدام برای حفظ جان عابران پیاده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، علی زنگی‌آبادی با اشاره به احداث چندین پل عابر پیاده در نقاط پرتردد و حادثه‌خیز شهر کرمان افزود: متاسفانه عابران پیاده به جای استفاده از پل، از عرض خیابان عبور می‌کنند که این اقدام منجر به تصادف با خودروهای عبوری و به خطر افتادن جان آنها می شود.

وی افزود: هدف از ایجاد پل هوایی، عبور ایمن از عرض خیابان است. اما از آنجا که برخی افراد از این مزیت استفاده نکرده و منجر به بروز حادثه می‌شوند، حصارکشی اطراف و زیر پل می‌تواند آنها را مجبور به استفاده از پل کرده و تا حدودی از خطر تصادف بکاهد.

زنگی آبادی به حصارکشی اطراف پل عابر پیاده جلوی دانشگاه بلدالامین، رمپ پل سیدی و پارک مادر اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۶۰۰ متر اطراف پل عابر پیاده روبه‌روی پارک مادر، نرده کشی انجام شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان، از حصارکشی اطراف پل عابر پیاده واقع در بلوار جمهوری روبه‌روی راهنمایی و رانندگی خبر داد و تصریح کرد: حصارکشی مابقی پل ها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این اقدام از سال گذشته شروع شده و تا کنون حدود دو هزار متر اطراف و زیر پل‌های عابر پیاده، حصارکشی شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمان همچنین از نصب گارد ریل در زیرگذر میدان پژوهش خبر داد و خاطرنشان کرد: در معابری که سرعت خودروها زیاد است به تشخیص پلیس، آن معبر به گارد ریل مجهز می‌شود تا از انحراف خودروها و بروز تصادف جلوگیری شود.

زنگی‌آبادی تصریح کرد: هر چند نصب گارد ریل، مختص معابر برون شهری است  اما با توجه به سرعت زیاد خودروها در زیر گذر میدان پژوهش، نصب گارد ریل موجب شد تا انحراف مسیر کاهش پیدا کرده و خطر تصادف به صفر برسد.

مهدیه جعفری

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۶۵۲۱.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات