شروع مراحل اجرایی پارک گردشگری در دل مجموعه پردیسان قائم

شهردارکرمان خبرداد:

شروع مراحل اجرایی پارک گردشگری در دل مجموعه پردیسان قائم

شهردارکرمان از شروع مراحل اجرایی پارک گردشگری آرامش در دل مجموعه پردیسان قائم خبر داد

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین مهران عالم زاده درحاشیه جلسه بررسی پروژه پارک گردشگری آرامش گفت: درحال حاضر ۱۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این پروژه در نظر گرفته شده و در سال آینده نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر به این مجموعه اختصاص خواهد یافت .

وی با اشاره به وجود سه پردیس در مجموعه پارک گردشگری آرامش خاطرنشان کرد: طراحی فازهای مختلف مجموعه درحال انجام است و مراحل ساخت مجموعه همزمان با طرح آن دنبال می شود.

عالم زاده درادامه این گفتگو به شروع عملیات اجرایی پارک گردشگری درمحدوده پارک شورا خبر داد وگفت: به زودی عملیات اجرایی پارک گردشگری درجوار پردیسان قائم نیزشروع خواهد شد.

وی درمورد اجرای پارکهای گردشگری در شهر کرمان گفت: در صورتی تامین اعتبارلازم می توانیم پارکهای گردشگری دیگری را در شهر کرمان تعریف کنیم

شهردارکرمان تصریح کرد: اعتباراختصاص یافته برای ساخت مجموعه ی پارکهای گردشگری در شهر کرمان از محل اعتبارات استانی و در قالب توسعه زیر ساخت های گردشگری است

وی افزود: این پارکها با هدف اینکه بتوانند درتوسعه گردشگری وجذب گردشگر تاثیر گذار باشند با موضوعات خاص طراحی می شوند و به لحاظ کارکردی با  پارکهای معمولی متفاوت هستند.

مهدیه جعفری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات