#چهل_سال_خدمت_صنعت_برق_غرب؛(۲)

#چهل_سال_خدمت_صنعت_برق_غرب؛(۲)

طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق غرب به بیش از ۸ هزار کیلومترمدار رسید/افزایش ۲۵ برابری طول خطوط انتقال و فوق توزیع برق غرب نسبت به ابتدای انقلاب

طول خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای غرب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۲۵ برابر نسبت به ابتدای انقلاب افزایش یافته و به ۸ هزار و ۳۴۱ کیلومترمدار رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت گفت: در سال ۱۳۵۷ طول خطوط انتقال و فوق توزیع در این شرکت، ۳۳۵ کیلومترمدار بوده که هم اکنون به ۸ هزار و ۳۴۱ کیلومترمدار رسیده است.

وی افزود: پیش از انقلاب فقط استان کرمانشاه دارای خط انتقال و فوق توزیع بوده و استان های ایلام و کردستان فاقد خط انتقال و فوق توزیع بوده اند.

مهندس اسدی با اشاره به اینکه طول خطوط انتقال فوق توزیع در استان کرمانشاه از ۳۳۵ کیلومترمدار در سال ۱۳۵۷ به ۳ هزار و ۳۶۳ کیلومترمدار در سال ۱۳۹۷ افزایش پیدا کرده افزود: آمارها خبر از رشد ده برابری طول خطوط انتقال و فوق توزیع در این استان می دهند.

مدیرعامل برق غرب گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، هم اکنون طول خطوط انتقال و فوق توزیع در استان کردستان به ۳ هزار و ۴۵ کیلومتر مدار و در استان ایلام به یک هزار و ۹۳۲ کیلومترمدار رسیده است.

مدیرعامل برق غرب در پایان گفت: طول خطوط انتقال و فوق توزیع این شرکت در سه استان حوزه استحفاظی و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ۸ هزار و ۳۴۱ کیلومترمدار رسیده و در مجموع به ۲۵ برابر میزان مشابه خود در سال ۱۳۵۷ افزایش یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات