افت قیمت میلگرد در امارات

افت قیمت میلگرد در امارات

پس از کاهش قیمت میلگرد توسط کارخانه‌های داخلی، جو بازار میلگرد امارات بهتر شده و انتظار می‌رود در ماه مه بازار فعال‌تر شود.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)با اینکه قیمت‌های ترکیه از قیمت‌های داخلی بالاتر است، صادرکنندگان ترک نیز از افزایش تقاضای دبی خبر داده‌اند. ظاهرا بخش اعظم این محموله‌های وارداتی مجددا به کشور‌های غیرعرب خاورمیانه صادر می‌شود.

تولید کنندگان اماراتی قیمت میلگرد ماه مه را به ۶۶۷ تا ۶۸۰ دلار درب کارخانه کاهش داده‌اند در حالی که قیمت پیشنهادی ترکیه ۶۹۰ دلار فوب است.

افزایش قیمت میلگرد در ترکیه

صادرکنندگان میلگرد در ترکیه قیمت پیشنهادی خود را طی هفته جاری ۱۰ دلار در هر تن بالا برده و به ۶۹۰ دلار هر تن فوب رسانده اند. بیلت نیز در قیمت ۶۴۰ تا ۶۵۰ دلار در هر تن پیشنهاد می‌شود که نسبت به قیمت ۶۲۰ تا ۶۳۰ دلار به ازای هر تن در هفته گذشته افزایش یافته است. پیش بینی می‌شود قیمت‌ها در کوتاه مدت صعودی باشد.

به گزارش بنانیوز به نقل از مرکز خدمات فولاد ایران، تقاضای میلگرد صادراتی ترکیه بالا است که این امر می‌تواند به رشد قیمت این محصول کمک کند. بالا بودن قیمت قراضه وارداتی نیز از دلایل دیگری است که می‌تواند منجر به رشد قیمت میلگرد شود. بالا بودن تقاضای میلگرد در بازار داخلی ترکیه نیز می‌تواند عاملی برای بهبود بازار بیلت باشد.

 

 

    نظرات