شهرداری دیوارهای بتنی پیش‌ساخته نقاشی شده قلعه‌مرغی را جابجا کرد

شهرداری دیوارهای بتنی پیش‌ساخته نقاشی شده قلعه‌مرغی را جابجا کرد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: شهرداری تهران دیوارهای بتنی پیش‌ساخته نقاشی شده پادگان قلعه‌مرغی را برای احداث بوستان ولایت جابجا کرد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عده‌‌ای از شهروندان طی تماس تلفنی با خبرگزاری فارس اعلام کردند که شهرداری یکی از دیوارهای پادگان قلعه‌مرغی را که به تازگی رنگ‌آمیزی شده بود را تخریب کرده است.

عبادالله فتح‌اللهی شهردار منطقه ۱۹ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در این‌باره گفت: دیوار ضلع شمالی بوستان ولایت که پیش ساخته بوده را تغییر داده‌ایم چرا که می‌خواستیم رینگی در این محدوده ایجاد کنیم.

شهردار منطقه ۱۹ ادامه داد: این دیوار به صورت پیش‌ساخته بوده که شهرداری منطقه ۱۷ روی آن را به صورت زیبا نقاشی کرده است ما نیز این دیوار پیش ساخته را برای احداث بوستان ولایت جابه‌جا کرده و در نقطه‌ دیگری در شهر از آن استفاده می‌کنیم.

وی تأکید کرد: چون این قطعات بتنی به صورت پیش ساخته بوده است می‌‌توانیم آن را به هر نقطه‌ای که می‌‌خواهیم انتقال دهیم.

فتح‌اللهی اضافه کرد: حاضرم آدرس جایی را که این دیوارهای بتنی پیش ساخته را که منتقل کرده‌ایم به شما اعلام کنم تا مطمئن شوید درست گفته‌ایم.

شهردار منطقه ۱۹ در ادامه گفت: پادگان قلعه‌مرغی به وسعت ۳۰۰ هکتار را به طور کامل تملک کرده‌ایم ولی هنوز بخشی از این پادگان که دست هواناجاست تخلیه نشده است.

وی بیان کرد: شهرداری هزینه تملک را پرداخت کرده و باید هر چه سریعتر هواناجا نیز این بخش را تخلیه کند.

 

 

    نظرات