ساخت مسکن برای کارکنان سایت هسته‌ای نطنز پیگیری می‌شود

ساخت مسکن برای کارکنان سایت هسته‌ای نطنز پیگیری می‌شود

www.BanaNews.irنماینده مردم نطنز در مجلس گفت: با مذاکراتی که بین مقامات شهرستان نطنز و سازمان انرژی اتمی ایران شده بود، تعهد ساخت مسکن برای کارکنان سایت هسته‌ای نطنز از سوی مسئولان انرژی اتمی داده شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمد ضابطی طرقی در مراسم قدردانی از کارگران به مناسبت روز جهانی کارگر که در مجتمع فولاد و ذوب‌آهن نطنز و با حضور استاندار اصفهان برگزار شد، بیان داشت: یکی از افتخارات مجتمع فولاد نطنز کارکنانی است که پایه تحصیلی خوبی دارند.

وی ادامه داد: مذهب اسلام ایدوئولوژی‌‌های دارد که رقیبی برای آن نمی‌توان پیدا کرد و هنگامی که پیامبر به منظور تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه کارگر بر دست کارگر بوسه می‌زند تکلیف ما مسئولان روشن است.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما آن گونه که باید پاسخ‌گوی نیازهای کارگران نبوده‌ایم، گفت: اشتغال، آموزش، درمان و مسکن از لازمه‌های جامعه رو به پیشرفت است و هدف نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال این ایده‌آل‌ها است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس به طور قطع نظام تمایل دارد که بهتر و بیشتر از گذشته در خدمت کارگران باشد.

ضابطی با بیان اینکه شرکت فولا نطنز اعلام کرده است که حاضر است با در اختیار داشتن زمین، مسکن مورد نیاز کارکنان این شرکت را فراهم کند، که از استاندار و مسئولان انتظار داریم با همکاری خود این اقدام را هرچه سریع‌تر عملیاتی کنند.

وی بیان داشت: شهرستان نطنز با تمام سابقه درخشانی که در استان داشته است، به دلیل اینکه از جاده اصلی دور مانده است دچار رکود شده است.

نماینده نطنز اظهار داشت: باید با ساخت و ساز مجدد و اتصال این شهرستان به بزرگراه وضعیت گذشته این شهرستان را احیا کنیم.

وی افزود: با مذاکراتی که بین مقامات شهرستان نطنز و سازمان انرژی اتمی ایران شده بود، تعهد ساخت مسکن برای کارکنان سایت هسته‌ای نطنز از سوی مسئولان انرژی اتمی داده شده است.

 

 

    نظرات