خلع ید پیمانکار پروژه شهربازی ساری

خلع ید پیمانکار پروژه شهربازی ساری

شهردار ساری گفت: اقدامات قانونی خلع ید پیمانکار پروژه شهربازی صفرآباد ساری انجام شد.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید علی حجازی یکشنبه شب در صحن علنی شورا با بیان اینکه شورا نهادی مردمی است و هر نوع تصمیم‌سازی برای توسعه امور شهری به نفع شهروندان است، بیان داشت: شورا تمرین دموکراسی و تجلی اراده مردم ولایت‌مدار کشور است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته معلم و کارگر قرار گرفته‌ایم، افزود: معلمان و کارگران دو قشر زحمت‌کشی هستند که در جامعه نقشی کلیدی دارند و در تولید علم و چرخه اقتصاد تاثیر‌گذار هستند.

شهردار ساری افزود: به مناسبت روز کارگر قصد داریم با پیشنهادی که از سوی شورای شهر انجام شد برای تجلیل از کارگران شهرداری ساری ۱۴ نفر از کارگران به قید قرعه به همراه همسرشان به عتبات عالیات و سفرسوریه اعزام شوند.

حجازی درباره پروژه‌های در دست اقدام شهرداری ساری در سال جاری تصریح کرد: پروژه نارنجستان از آن دسته سازه‌های ساختمانی است که براساس نظرات شورای اسلامی شهر احداث و نیز میزان تعرفه عوارض این پروژه بر مبنای تعرفه است.

وی آزادسازی نرخ بنزین را عاملی برای افزایش کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی دانست و افزود: ضرورت دارد با چرخه درست اقتصادی رانندگان تاکسی برای افزایش تعرفه کرایه حمل و نقل‌های عمومی سطح شهر فکری شود تا مسیر ناثواب برای این اقشار فراهم نشود.

شهردار مرکز استان مازندران با بیان اینکه ۲هزار تاکسی در شهر ساری تردد می‌کنند، خاطرنشان کرد: همکاری مسئولان امور شهری با مالکان خودروهای حمل و نقل عمومی موجب پیشیگری از هرج و مرج‌های سطح شهر می‌شود.

وی درباره طرح آسفالت و مرمت کنده‌کاری‌های سطح شهر که از دغدغه‌های مردم و مسئولان است، گفت: سال گذشته ۶۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شد و به دلیل فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی حفار، خرابی شهر ساری به اندازه‌ای است که در اجرای مرمت و بهسازی آسفالت باید فعالیتی مستمر داشت.

به گزارش بنانیوز به نقل از فارس، حجازی وضعیت جوی مازندران را علت زمان‌بر شدن کار آسفالت عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به گستردگی شهر ساری مرمت کنده‌کاری‌های شهر کار مشکلی است و این عامل موجب شانه‌خالی‌کردن در انجام فعالیت‌های عمرانی نمی‌شود.

وی ادامه داد: برای کاهش مشکلات بروکراسی اداری تمام فعالیت‌های عمرانی همچون آسفالت و مرمت کنده‌کاری‌ها به سازمان عمران شهرداری تفویض اختیار شد و برای خرید قیر ماهانه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به سازمان عمران اختصاص می‌یابد.

شهردار ساری درباره آزادسازی معابر شهر ساری اظهار داشت: زمانی در فعالیت‌های عمرانی و نیز آزادسازی معابر تسهیل و تسریع ایجاد می‌شود که شهروندان و مالکان با شهرداری همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم پیشرفت فیزیکی پروژه شهر بازی صفرآباد ساری از سوی پیمانکار اقدامات قانونی خلع ید در سال گذشته انجام و امسال اجرایی شده و شهرداری خود وارد عمل می‌شود.

 

 

    نظرات