دهقانی: طرح‌های اولویت‌دار گردشگری در برنامه سوم توسعه شهرداری شیراز شناسایی می‌شود

دهقانی: طرح‌های اولویت‌دار گردشگری در برنامه سوم توسعه شهرداری شیراز شناسایی می‌شود

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سولماز دهقانی» بر لزوم تعیین تکلیف طرح جامع فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز تاکید کرد و گفت: شهر برای توسعه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند سند راهبردی مشخص است .

وی ادامه داد: طرح جامعی که در دور قبل به دانشگاه شیراز سفارش داده شده بود، ایرادات جدی داشت که نیازمند بازنگری و تعیین تکلیف است تا برنامه ‌های توسعه محور و بودجه سالیانه بر مبنای آن تدوین و تصویب شود .

رییس کمیسیون گردشگری و زیارتی شورای شهر شیراز با اشاره به برخی درخواستها و طرح‌ها برای ایجاد باغ پرندگان و آکواریوم آبزیان افزود: باید این دو پروژه را به صورت شاخص در سطح خاورمیانه ایجاد کرد تا برگ برنده‌ای درحیطه گردشگری باشد .

دهقانی در تشریح پروژه‌های مهم گردشگری در برنامه سوم توسعه شهر شیراز گفت: احداث آبنمای بزرگ موزیکال، احداث مرکز گردشگری و علوم ستاره شناسی، احداث باغهای تخصصی قران و عترت، گل ها، مطالعه، ریاضی و نجوم، موزه ملل، مفاخر و مشاهیر، هنرمندان و مینیاتور و همکاری در احداث زائر سرا با بخش خصوصی سایر استانها را ازجمله پروژه‌های گردشگری و زیارتی در در برنامه توسعه سوم شهرداری شیراز است .

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهرشیراز ادامه داد: مقرر شد مشاوران کمیسیون پروژه‌های اولویت‌دار کمیسیون، حوزه مسئول و مجری پروژه درمدت یک هفته مشخص و به کمیسیون ارائه دهند تا کمیسیون پس از بررسی به منظور اصلاح برنامه این نظرهت را به معاونت برنامه ریزی ارجاع دهد .

دهقانی افزود: همچنین مقرر شد به منظور تعیین شاخصهای هدفهای عملیاتی حوزه گردشگری و زیارت جلسه‌ای با حضور نماینده کمیسیون، نماینده از معاونت برنامه ریزی و مدیران شهرداری تشکیل و نتیجه حاصله به کمیسیون ارائه شود .

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات